Min man vägrar samverka efter skilsmässan.
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5362562/full_600/phptfLjq405627.jpg)
Jag instämmer med dig, vilket måste vara första gången.
Jag tror att näthataren kanske menar mina tidigare trådar, det finns likheter i min historia och TS från tidigare år. Jag vet inte riktigt hur jag kan länka till dem här.
Att sabba så mycket för sin expartner och hålla barnen som en sorts avskild gisslan är vanligt förekommande. Det finns mycket på nätet om det med.
En bra bok i ämnet är den här: https://www.aftonbladet.se/kultur/bokrecensioner/a/50rdAE/en-dansk-mans-narkamp-med-sverige
Jag blir också trött på bluffar och de debattörer som är extremt oärliga, precis som du skriver.
Du verkar ha varit med länge på FL och har ju bra minne, kanske tack vara åldern.
Din profil är dock väldigt ny, du skriver att du är 47 år, inget mera, den som du använder här i tråden. Det kan väl inte vara så att du har flera olika profiler och just här råkar använda en ny. Det kan väl inte vara så att du blivit avstängt på något sätt och att du därför fått skapa ny profil?
Om jag skulle ha flera profiler så skulle jag nog brodera ut dem lite mer i presentationen och göra dem mer mångsidigt intressanta.
Samma TS beskrev exakt samma scenario tidigare fast som en pappa. Nu är hen tillbaka igen poserande som en förfördelad mamma. Nappa inte på kroken säger jag bara...jag tänker inte lägga energin på att länka till hens tidigare tråd, det är inte det här trollet/instabila föräldern av obestämt kön värd.
Det gör mig trött att TS lockar folk att faktiskt engagera sig när det bara är bluff eller extremt oärligt.
Jaha, var det inte roligt längre nu? :)
Rudbeckius, tack för ditt genuina intresse för mig. Jag hängde en del här på FL tidigare men tröttnade till slut på trolleriet och oärligheten och raderade min profil ;) Tror inte du skall baka in defaultåldern på 47 år som sätts som något särskilt viktigt.
Jag tror faktiskt inte att någon blir lurad av det här, det är samma mantra som upprepas gång efter annan, det är bara en annan vinkel genom könsbytet. Naturligt hade för ts varit att bli upprörd över att bli beskylld för att låtsas men inte då. Talande :D
Det är synd att du är en sådan bristfällig ambassadör för dom föräldrar och barn som faktiskt råkar ut för stora problem vid separationer, dom hade förtjänat bättre än att ha dig som ger badwill. Sakfrågan försvinner helt bakom din undvikande passiv-aggressiva offerkofteattityd som gör så många misstänksamma att det ligger en hund begraven här.
Jag har bara berört sakfrågan i den tidigare tråden från 2018, det hade varit intressant att kunna diskutera den utan att du stör ut diskussionen.
Jag tycker att det är mer sympatiskt att inte låtsas vara av ett annat kön, det är det jag vänder mig mot. Sedan är det självklart likvärdigt vilket kön en förälder har. Ämnet är absolut värt att diskuteras, det är oärligheten jag tycker är fel. Eftersom jag läste orginaltråden som nu är borttagen och fick uppleva ts när hen var rätt otrevlig och fick ett drev mot sig så är min syn på ts trådar tyvärr färgad. Så om någon som inte ljuger skulle kunna diskutera frågan sakligt så hade det varit kalasbra.
Har du nallat på fredagsdrinken tidigt? ;) Du verkar lite virrig som inte kan skilja på mig och någon som verkar skriva om andra ämnen. Det ger ett bättre intryck när man inte låtsas vara tvärsäker och har fel.
Nej, sakfrågor är du inte kapabel att diskutera på givande sätt, för dig handlar det om din offerkofta och en massa annan mansplainande rappakalja är jag rädd.
Jaa..du har ju säkert givande råd om sociala relationer att komma med, verkligen :D
Jag tycker att det är mer sympatiskt att inte låtsas vara av ett annat kön, det är det jag vänder mig mot. Sedan är det självklart likvärdigt vilket kön en förälder har. Ämnet är absolut värt att diskuteras, det är oärligheten jag tycker är fel. Eftersom jag läste orginaltråden som nu är borttagen och fick uppleva ts när hen var rätt otrevlig och fick ett drev mot sig så är min syn på ts trådar tyvärr färgad. Så om någon som inte ljuger skulle kunna diskutera frågan sakligt så hade det varit kalasbra.