Anonym (J.M) skrev 2020-03-10 11:51:33 följande:
Konstig fråga när jag skrivit flera gånger att jag bor med mina barns pappa. Ingen av oss har barn sen tidigare. Så, konstigt att du frågar mig det som har båda sina i samma familj.
Men om vi hade skiljt oss hade ingen av oss flyttat ihop med någon som dig som kallar barn ?odrägliga ungar? och som prompt ska in i huset utan att anpassa dig efter att det bor barn där och att du inte äger din partner. Din partner är också i första hand förälder. Till sina barn, inte till dig.
Du generaliserar jättemycket och rider på gamla ?meriter?. Du kan inte gömma ditt eget skitbeteende bakom en kvasifeministisk sköld. Jag känner fler bra bonuspappor än bonusmammor.
Det är förresten ts mfl i tråden som hatar de så kallade biomammorna, alltså mammorna. Så håll ordning på er egen kvinnosyn.
Jag citerade ditt inlägg när jag svarade. Läs vad du själv skriver! Du skrev att det är ingen förälder man vill ha till sitt barn och då svarade jag givetvis lika hypotetiskt varför någon skulle vilja vara förälder åt dina (eller någon annans) barn?
Jag generaliserar? Säger någon som tjatar om att hon känner fler bra bonuspappor än bonusmammor. Som att dina personliga uppfattningar skulle ha någon relevans..
Kvinnosyn? Säger någon som kastar så mycket skit på andra kvinnor i den här tråden..