Klamydia
Jag svarade i din andra tråd? :)
Jag svarade i din andra tråd? :)
Oj gud måste ha skapat två trådar, men tack för svaret och hoppas att de också kommer fungera för mig när jag väl bestämmer mig för barn. Gjorde du någon speciell gynundersökning innan du drog igång bebisverkstan för att inte riskera utomkvedshavandeskaps eller bara på naturlig väg direkt?
Men spolning görs ju bara i en fertilitetsutredning?
Det kunde inte jag göra när jag bad om det. De gjorde spolning enbart som en del i en fertilitetsutredning, även fast jag erbjöd mig att betala spolningen så fick jag inte det. Jag frågade flera privata.
Men du gjorde väl en fertilitetsutredning? Var kollade du detta? Jag har kollat med många privata i flera olika län och de har samma regler som landstinget dvs att spolning bara görs när man genomgår en fertilitetsutredning.
Men då har du ju inte ens gjort spolningen, hur kan du då påstå att de gör spolning när man inte genomgår en utredning? Jag ringde också ett ställe i Stockholm där det stod att de gör äggledarspolning för ett sånt pris. (kanske samma ställe som du såg) Men även de sa att de inte gör det bara för att man vill göra en spolning, man var tvungen att genomgå en fertilitetsutredning för att få göra den.
Det verkar vara den regeln som gäller överallt.