Inlägg från: Anonym (Bebis2020) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bebis2020)

BIM april 2020 (THE month!)

Hej! Hoppar in här också, vår 2:a försök, vi båda är 25 år Flört har ganska kort menscykel 25 dagar, men lite konstigt med ÄL ,enligt appen visar den på 11e dagen av cykeln , men kroppen säger annorlunda.

BIM-lista:

1/4 Meri95

4/4 Mammaresan

5/4 Milor

30/4 Maily

• Anonym (Bebis2020)

Jag hoppade in när tråden startade, men nu är det så att jag hamna på BIM+3 inga mens, inga tecken på graviditet. Negativ test. Finns det fortfarande chans att jag är gravid?

• Anonym (Bebis2020)

Är det ok att dricka kaffe 3-4 gånger per vecka när man vill bli gravid,eller ska man sluta med det helt?

• Anonym (Bebis2020)

Hej! Jag o min man bestämde oss att försöka varannan dag från sista dagen på mens tills nästa mens startar, inga Äl tester inga appar. Jag håller ändå koll lite på ägglossningdagen för att lära känna min kropp, om det visar svag sträck på Äl testet räknas det som Äl då ändå? eller måste det vara ett tydlig sträck? använder nåt som heter :Tent be sure ÄL test

• Anonym (Bebis2020)

Hej! Jag o min man bestämde oss att försöka varannan dag från sista dagen på mens tills nästa mens startar, inga Äl tester inga appar. Jag håller ändå koll lite på ägglossningdagen för att lära känna min kropp, om det visar svag sträck på Äl testet räknas det som Äl då ändå? eller måste det vara ett tydlig sträck? använder nåt som heter :Tent be sure ÄL test

• Anonym (Bebis2020)

Hur går det för alla?
    Själv vet jag inte när jag har ÄL :D, dricker bisolvon tillsammans med min man och kör på varje dag. Har äggvita flyttningar i typ 4-5 dagar så jättesvårt och veta när det är ÄL, tror det beror på bisolvon också. Spännande och inte veta varken Äl eller BIm dagen  eftersom förra månaden kom mina mens 5 dagar senare än beräknad. Skönt och slappna av på ett sätt, men man tänker ändå på det  hela tiden.

• Anonym (Bebis2020)

Är kissnödighet och rikliga flytningar tidig tecken på grav?

• Anonym (Bebis2020)

Nu förstår jag inte min kropp, hade förmodligen Äl den 24/3, fick lite flytande blödning och sedan var det inget mer, hade kört denna kvällen med mannen, sen igår och idag har lite rosaktiga flytningar på pappret, körde inget igår med mannen, men ska göra det idag. vad är det som händer?

• Anonym (Bebis2020)

Jag har Bim 5/4, har haft ägglossning 24/3 tror jag, och nu verkar det som att jag har nidblödning i 3-4 dagar, Har lite kramper och värk som vid mens. Håller tummarna!

• Anonym (Bebis2020)
    Louiseo skrev 2020-03-28 18:06:02 följande:

Kan man ha nidblödning bara 4 dagar efter äl som du skriver att du verkar ha? Jag blödde nämligen också fyra dagar efter äl men jag trodde att det var för kort tid inpå. Jag har läst och tolkat att det är iaf 6-10 dagar efter äl som den kommer. 

Någon som har koll på detta? 

Jag är lite osäker om jag hade äl 21/3 eller 24/3, så det är bara och vänta för min del, förra 3-4 dagar hade jag brunaktiga flytningar, men idag fick jag lite röd blod. Blir så trött, känns som att jag har mena hela månaden.
Svar på tråden BIM april 2020 (THE month!)