Inlägg från: Anonym (Besviken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Besviken)

SVT: Sverige möter med Lamotte. Bör polisen vara snällare mot kriminella? Måste man visa respekt mot kriminella??

Lamotte vågar stå för sanningen sen hur han gör sina reportage är upp till honom han lever i ett fritt land trodde jag.
    Såg ni den fega advokaten som är betald av dessa kriminella det är Sverige idag...
    ?För övrigt är det enbart mestadels svenska män som fattat problemet ...ni kvinnor har tyvärr missat tåget och det känns så fruktansvärt att höra dessa påståenden hela tiden om att vi måste hjälpa i de utsatta områdena....till vilken nytta frågar jag mig idag kostar det mer att integrera människor än vad åldriingsvård ,militär kostar tillsammans och då räknar med allt som krävs

• Anonym (Besviken)
    Anonym (H) skrev 2020-02-29 12:22:01 följande:
    Det är deras fel om de inte agerar på det som skrivs i deras kommentarsfält. Än mer patetiskt blir det när Lamotte skiter i om någon vill skjuta muslimer men går i taket om han själv blir hotad och kräver helt andra åtgärder. Om han menade allvar och varit minsta seriös hade han hjälpt polisen spåra de som vill skjuta X oavsett om det är svenskar eller nysvenskar som ligger bakom. Men han är mycket förlåtande mot ?nationalistiska patrioter?. Därför förtjänar han bara förakt.
    Från vilken källa fick du detta....typiskt skitsnack ge oss länken där han säger så...
  • Anonym (Besviken)
    Anonym (H) skrev 2020-02-29 12:22:01 följande:
    Det är deras fel om de inte agerar på det som skrivs i deras kommentarsfält. Än mer patetiskt blir det när Lamotte skiter i om någon vill skjuta muslimer men går i taket om han själv blir hotad och kräver helt andra åtgärder. Om han menade allvar och varit minsta seriös hade han hjälpt polisen spåra de som vill skjuta X oavsett om det är svenskar eller nysvenskar som ligger bakom. Men han är mycket förlåtande mot ?nationalistiska patrioter?. Därför förtjänar han bara förakt.
    Från vilken källa fick du detta....typiskt skitsnack ge oss länken där han säger så...
  • Anonym (Besviken)
    KillBill skrev 2020-03-01 22:01:39 följande:
    Förstår du verkligen inte skillnaden mellan att låta människor komma till tals och att profitera människor och deras situation? Lamotte besöker inte utanförskapsområden i Trollhättan för att hjälpa människor att komma till tals utan för kränga en bild som gör att Lamottes egen supporterskara swishar honom pengar.
    Skitsnack du är väl en av dom som fortfarande vill ha öppna gränser ...
    Lamotte står för sanningen han vilseleder ingen dom skitungarna som skrek fruktansvärda ord och hot att han på filmen var verklighet hur mycket mer bevis behöver du....Lamottes död eller...fast det tjänar inget till för då förtjänade han säkert det också...jösses vilka blinda ,döva, stumma personer det finns
  • Anonym (Besviken)
    Överste Senap skrev 2020-03-01 22:36:43 följande:
    Lamotte står för sin egen agenda och inte någon sanning.

Ni är hans nyttiga idioter.
    Tyvärr är du inte ens nyttig ....du är som blindtarmen fast sämre 
  • Anonym (Besviken)

Jösses det alla missar är sakfrågan

Vill vi ha personer i samhället som skiter i vårt system på alla sätt och vis.

Är det så viktigt att fundera på om hans väst ! Är det verkligen det stora problemet ?

Någon skrev att jag tillhörde extremhögern är inte förvånad direkt när argumenten tryter så hittar man påståenden.

Det är precis som i politiken där SD varnat för den förda invandringspolitiken som ej hållbar nu slåss de flesta andra partierna om samma sak och vill införa som SD ville höra 2013 helt plötsligt är det rumsrent

Jag tycker Lamotte står upp och ska höjas han framför åsikter som behövs

• Anonym (Besviken)
    KillBill skrev 2020-03-02 13:21:28 följande:

Eftersom du kostar på dig att kalla andra för "blindtarm fast sämre" ser det ganska illa ut när du sätter på dig offerkoftan.  Lamotte driver en tydlig och enögd  agenda och drar sig inte för att profitera på andra människors utsatthet (mot deras vilja). För detta förtjänar han kritik. 

Ingen kommentar om påhoppet före smarting det var upprinnelsen till blindtarmen men du är väl en av dom som lever i sin förnekelse oxå samt som har tufft att ta emot sanningen i hur Sverige blivit pga just många som du tack för det förresten
  • Anonym (Besviken)
    KillBill skrev 2020-03-02 16:06:03 följande:

Min uppfattning är om du är otrevlig mot andra så blir det bara löjligt om du agerar kränkt för att du själv blir otrevlig bemött. Du kan inte spela på den trevliga och otrevliga spelhalvan samtidigt. När det gäller sanningen så är den relativ. Själv är jag stolt över det öppna och demokratiska samhälle vi lever i.

Haha kränkt längt därifrån det får vara bättre vetande som skulle rubba min övertygelse och du är inte rätt person för detta
  • Anonym (Besviken)

Min uppfattning är om du är otrevlig mot andra så blir det bara löjligt om du agerar kränkt för att du själv blir otrevlig bemött. Du kan inte spela på den trevliga och otrevliga spelhalvan samtidigt. När det gäller sanningen så är den relativ. Själv är jag stolt över det öppna och demokratiska samhälle vi lever i.

Haha kränkt längt därifrån det får vara bättre vetande som skulle rubba min övertygelse och du är inte rätt person för detta
  • Anonym (Besviken)

Svar på tråden SVT: Sverige möter med Lamotte. Bör polisen vara snällare mot kriminella? Måste man visa respekt mot kriminella??