LucyLoo skrev 2020-05-04 09:56:09 följande:
Ah ok. Ja jag testade sånna också någon gång. Väldigt kladdigt ja. Fick ligga ner sen. Så bäst att ta dom på kvällen innan sova.
Hur gick det med samtalet?
Ja du. Svårt. Vet faktiskt inte hur du ska regga. Egentligen den där du hade längst sömn. Men förstår att du hellre vill ta den andra tempen :/
jaaa har hört att det ska va ritkigt kladdigt, men tydligen så är det viktigt att inte ta dem innan man haft äl och då jag inte vet om jag haft det så vågade jag inte ta dem. om jag hade tagit dem så hade säkert tempen höjts iaf.
det gick inget vidare, de gör inga såna tester så vi får vänta tills vi kan ta gravtest eller får mens, SÅ segt :(
ja tar mkt hellre höga tempen men förstår ju att det inte är helt riktigt :(
jag googlade flera timmar på detta igår, att det är många som får en "slow rise" i temphöjning och det kan dröja många dagar innan man ligger på hög temp. enligt en studie jag läste är det tydligen bara ca 13% som får en jättetemp-höjning dagen efter äl, resterande får 2 till flera dagar efter ÄL så det var ju lite intressant. och det i sig behöver inte betyda något dåligt. men vill ju gärna komma upp i dessa höga tempar snart så jag iaf ser att jag hade en "slow rise"..