Letrozol - följas åt 2020
hur går det för dig? :)
hur går det för dig? :)
Ingen mens än, tänkte testa imorgon om ingen mens dykt upp då :) Fortfarande ömma bröst.
åh vad tråkigt att höra :( hur mår du? <3
okej vad bra att du känner dig redo för nästa, bara påt igen! då börjar du om med enkeldos letrozol på torsdag? :)
ja det skulle jag absolut göra!! :) för enkeldos funkade väl för dig? du fick bra äggblåsor och ägglossning?
åh bra! det låter ju toppen, skönt att vara igång igen=) du får uppdatera hur det går!
bra!
haha njaee, igår hade jag jätteont i magen så var jätteorolig och ringde till min klinik. fick ett ultraljud imorse och allt såg bra ut och den hade växt en vecka sedan sist så allt såg fint ut! så nu ska jag verkligen försöka sluta oroa mig och tänka att inget jag gör kan påverka ändå, och försöka njuta!! tycker det är så svårt att fatta att det är något som växer i mig, har inte så mkt symtom heller.
ja det är helt overkligt faktiskt! går typ inte att fatta!
men du får fortsätta uppdatera eftersom!! :) håller verkligen tummarna för denna cykel! har du fått något vul inbokat?
ja visst! justja det har du ju skrivit redan, men inte länge kvar ju! en vecka går snabbt=) får du några biverkningar av letrozolen ?
Ja är ju snart där sista veckan på semestern har verkligen flugit förbi :) :( Nej inga biverkningar som visat sig än iaf, skönt att slippa :)