Letrozol - följas åt 2020
har nu varit på första ultraljudet och hade äggblåsor på 14,16, och 17 mm så ska dit igen på måndag och se hur det ser ut!
har nu varit på första ultraljudet och hade äggblåsor på 14,16, och 17 mm så ska dit igen på måndag och se hur det ser ut!
Vi har en tid i mitten av maj så det ser både jag och maken fram emot. Jag är 32 och han är 38, bor i sthlm. Ni då? Hur länge har ni försökt, första barnet eller?
hoppas det! måste gå och hämta ut ovitrellen kom jag på, den är fortf på apoteket.
men jag hade tydligen tunn slemhinna vilket jag tolkar inte så bra, vet du om den växer mycket nu i slutet? eller växer efter ÄL kanske? vad sa läkaren om din slemhinna när du var där?
nä fick inget mått, hon sa en mening om de ba och sen gick hon vidare och jag tänkte inte på att fråga! ska fråga på måndag.
jag har redan beställt och betalt så den har skickats till apoteket bredvid mig så kan hämta ut den idag. men märkte att den var slut innan när jag gick förbi några apotek förra veckan, därför jag beställde!
men har du fått 2 eller fler äggblåsor mogna någon gång? har du fått sexförbud då?
Yes körde med dubbeldos. Men Kommer nog bli enkel nästa gång. Är rädd för att de kommer ge oss sexförbud, så segt att kasta bort denna cykel :(
Hur känns de för dig? Har nc bekräftat äl nu?
Ja svarade lite för bra.. så jäkla irriterande om vi får sexförbud :(
Skönt att det är bekräftat nu! Och som du säger, nc vet inte att du tog sprutan. För mig satte nc ut ÄL två veckor innan jag fick provera mens, även fast jag inte haft tempökning så det var ju också helt fel.
Absolut, uppdaterar imorgon!
Har du köpt hem massa test? Gillar du o börja testa tidigt?
Mm jag kommer också fortsätta tempa tills jag är gravid, vill också hålla koll på när faktiskt ÄL kommer. Så skönt också när man vet exakt bim, får alltid mens 15 dagar efter nc markerar ägglossning.
Ja de förstår jag! Men vill ju ba veta. Men kanske bra ändå att man inte kan testa för tidigt iom att man tar ovitrelle, så slösar man inte massa test.
Hur känns det för dig nu? Börjat känna något än? Jag har faktiskt en del molvärk så känner som att äl är på g typ..
puh vad lättad jag är!! hade helt ställt in mig på att vi skulle få sexförbud så har inte haft sex alls ihelgen, men nu på ultraljudet sa läkaren att allt såg jättefint ut!! hade en 9,5 mm slemhinna, samt två fina ägg, ett på 21mm och ett på 16mm så jag ska ta ovitrelle i eftermiddag, så glad!!
Tack :D verkligen!! Ja hon sa att vi ska ligga ikv och imorgon men jag tänker att vi kommer fortsätta köra varje dag fram tills att jag får bekräftat på NC att äl har varit.
Om jag får ÄL imorgonkväll eller onsdag så kommer jag ha bim den 12-13 maj typ (har lutealfas på 14-15 dagar). När har du bim?
Justja du tog sprutan Precis en vecka innan mig, jag kommer säkert också ha ÄL på onsdag tror jag. Jaså, har du kort lutealfas alltså, knappt 10 dagar blir det va?
Jag kommer nog också börja testa tidigt, har flera billiga test hemma så lika bra att använda upp haha!
Ja verkligen, men som det ser ut nu så jobbar vi båda hemma och har inga andra planer så finns massa tid till sex, dock är det ju lite jobbigt att ha sex på beställning..