Letrozol - följas åt 2020
Vi har en tid i mitten av maj så det ser både jag och maken fram emot. Jag är 32 och han är 38, bor i sthlm. Ni då? Hur länge har ni försökt, första barnet eller?
Vi har en tid i mitten av maj så det ser både jag och maken fram emot. Jag är 32 och han är 38, bor i sthlm. Ni då? Hur länge har ni försökt, första barnet eller?
Jag är bara inne på cykel två. Denna gången kollade min gyn bara ena sidan vad någon anledning. Hon tyckte eftersom vi hittade en stor ledande follikel på vänster sida. Så behövde vi inte kolla höger. Konstigt tyckte jag. Men nej. Har inte fått sexförbud.
Du körde dubbel dos letrozol nu va?
Ja du verkade ju svara väldigt bra på tabletterna. Kanske för bra ja.
Återkom efter måndagens VUL om du vill - spänd att höra hur stora blåsor du har!
Ja nu är den bekräftad. Säger dock att ÄL skedde i torsdags. Jag tror den skedde i onsdags. Tog ju sprutan måndag kväll. Torsdag är alleldes för sent. Men appen vet ju inte att jag tog en spruta liksom.
Så nu får jag vänta iaf tills nästa fredag/lördag på att ta ett ?tidigt test?.
Nej de blir ju svårt för appen att hålla koll på att vi tar massa hormoner osv. Omöjligt.
Men tempökningen är typ anledningen till att jag fortsätter. Vill hålla koll på så sätt.
Nej inga gravtest än. Ja men jag är så fruktansvärt otålig. Tycker det är segt att gå och vänta. Och så har vi alltid typ inplanerade middagar där när man går och väntar. Då är det skönt att testa tycker jag så jag vet om det är positivt eller negativt - kan man dricka vin eller inte ????
Jag är inte orolig för att jag ska få positivt test för att jag tagit Ovitrelle.
Jag börjar inte testa förens typ 7-8 dagar efter ÄL. Liten chans att det skulle ge utslag. Jag brukar få mens 10 dagar efter ÄL.
Jag kände tydlig ägglossning onsdag och torsdagen. Nu tycker jag känner en massa konstigt. Spänner och trycker i nedre regionerna av magen. Men det är ju såklart omöjligt att jag skulle känna något bara 4 dagar efter ÄL. men gör nog ett test tidigt fredag morgon. För ska ha gäster på kvällen där.
Men guuuud vad skönt!!!
Och vad pirrigt!!! Kör hårt!! Spännande! Då lär vi ha BIM nästan samtidigt ????
Sjukt kul iaf!! Hoppas allt går vägen!
Sa hon när ni skulle ligga?