amandakollb skrev 2020-06-24 15:43:04 följande:
okej skönt att höra, får se om jag får det imrogonbitti kanske. brukar bara få lite när jag torkar mig typ.
nej ingen länk, det var någon i en tråd som heter bim juni 2020 som skrev att det inte var bra att kombinera såg jag, men vet inte hur hon visste det eller så! men att det typ kunde ta ut effekten av letrozol, men om du haft äl så kanske det inte skadar liksom!
jaa visst är det mkt stress? jag hade velat ta progesteronprov där man kan bekräfta äl. jag får ju så sjukt seg temphöjning över flera dagar så svårt att veta vilken dag jag haft äl. du hade väl en hög stegring på en dag va?
Ja, det är naturläkemedel så visst ska man vara försiktig. Jag hade läst om att Pergotime och Rosenrot inte går att mixa men tydligen är det inte samma sak som Letrozol. Men som sagt, ska ta mig en funderare till nästa cykel.
Ja, jag trodde jag tempade fel först men har sett i andra cykler i Natural Cykels att jag haft så låga temperaturer innan ÄL tidigare. Nu ligger jag runt 36,65 varje dag men låg tidigare på 36,80 efter ÄL. Vad nu detta kan betyda.
Tog du sprutan imorse? Var tar man den och gör det ont?
Kör ni sex varje dag eller varannan runt ÄL?