Letrozol - följas åt 2020
Den brukar kunna vara någon dag sen, men ändå relativt punktlig så länge jag har haft äl, hoppas hoppas :) bim idag och inget än.
Ja men så är det ju tyvärr :( jag hoppas verkligen att han ska ändra sig, jag fick också en del panik när han sa att han inte vet om vi borde försöka mer (han är orolig att det ska bli något fel när jag tar medicin för att bli gravid)
Spännande och nervös tid då med andra ord, tror inte att du behöver oroa dig för att de symptomen försvinner, kan ju har varit känningar av själva ägglossningen (jag brukar ha som mensvärk lite före och efter äl).
Hoppas att blodprovet ser bra ut imorgon :) Håller tummarna! :)
Hoppas för din skull att han tänker om, oro är ju någonting som kommer och går tänker jag..
Blodprovet gick smärtfritt, besked får jag tydligen först nästa vecka. Vet inte om det beror på att det var fredag idag eller om det alltid tar några dagar men hoppas få svar snart! Blir inte klok på min temperaturkurva heller. Trodde att äl var i söndags men verkar som den kanske dröjde till i onsdags?
Har värk från och till, ikväll är det riktigt jobbigt faktiskt. Hade dessutom en riklig orangefärgad flytning i eftermiddags (CD21 och Ovitrelle +6) och några droppar blod på pappret när jag torkade mig. Inget sedan dess dock. Vad tror ni andra? Kroppen är märklig alltså..