Letrozol - följas åt 2020
Ja jag tror det också :) jag har använt letrozole sedan mars förra året (dock med ett litet uppehåll under sommaren då kliniken hade stängt), men har bara fått ovitrelle utskrivet en gång och det var nu i januari.
Ja jag tror det också :) jag har använt letrozole sedan mars förra året (dock med ett litet uppehåll under sommaren då kliniken hade stängt), men har bara fått ovitrelle utskrivet en gång och det var nu i januari.
Alltså idag.
CD 8.
Högre temp än vanligt. Tickat uppåt. Äter dubbeldos letrozol för första gången. Förra gången var enkeldos
Ah tack för svar. Googlade lite och håller med - verkar vara flera som har högre temp när de äter letrozol.
Ska bli spännande imorgon. Ta nytt ÄLtest.
Idag var strecken nästan lika skarpa. Imorgon är jag på CD 10.
Och nu har också tempen sjunkit till det ?normala? för mig. 35,78. Det verkar rimligt. Det står att Letrozolen går ut snabbt ur kroppen. Så är ju säkert så att tempen är lite högre när man äter tabletterna. Men att den sen sjunker allteftersom preparatet går ut ur kroppen.
Okej. VUL idag. CD 12.
Vulet visade ett antal blåsor (folliklar) på vänster sida var den störta 12-13 mm. Och på höger sida hittade hon en som var ca 14 mm.
Alltså vänta några dagar. Fortsätta med ÄLtest. Sen när jag får utslag på dom så tar jag Ovitrelle som jag nu hämtat ut.
Om mensen kommer så ska jag nästa gång köra trippeldos letrozol.
Min gyn misstänker pcos.
Så vi kanske också kommer spola äggledarna framöver. Då mina ägg låg som på ett pärlband.
Någon här som har PCO? Vad innebär det rent fertilitetsmässigt?!
Hoppar in i tråden här..
Jag använde mig av Letrozol för några år sedan vid två tillfällen när jag med min dåvarande sambo försökte bli gravid via klinik. Dock utan resultat. Äggblåsorna blev större än vanligt men osäkert om någon ägglossning skedde.
Nu har jag börjat försöka på nytt med min flickvän. Men bara genom heminsemination, och jag hade kvar letrozol hemma som vi tog hjälp av nu senaste försöket, men det lyckades inte heller. Ska efter påskhelgen kontakta den privata vården igen och hoppas på letrozol igen och kanske även annan hjälp.
LucyLoo - andra dosen metropol - dubbeldos. VUL CD 12 visade 14 mm folliklar. Fortsätt testa med ältest sen ovitrelle. .
Mammamadde03 - fick utslag för äl 29/3, beräknad BIM omkring 13/4.
Almaanda85 - ska börja med Letrozol nästa menscykeln!
Capone - dubbeldos Letrozol. Vul 11/3 cd 12, 2 äggblåsor 17+18 mm. Bim 29/3.
Levnudösen- BIM 5/4. Negativt tidigt test 31/3, BIM-5.