Evelynite skrev 2020-07-13 23:41:18 följande:
Så roligt att vi plussade tillsammans! :)) jag kan fortfarande inte smälta det.
Hur har det gått för dig? Har det stegrat?
Jag testade bara digitalt en gång och sen med ett vanligt från ClearBlue några dagar senare, det blev ett plus inom 10 sek. Men läser nu på Facebook att många fortsätter att testa.. kanske man ska göra?
Men tempen är fortsatt hög och mina bröst är redan betydligt större (har väldigt små annars haha) så det känns bra..
När har du BF? Om det är mars vore det kul om du ville ansluta till en sluten fb-grupp (men det kanske du redan har gjort?).
verkligen, jättejättekul!! :) nej jag kan inte heller smälta det! helt galet.
det går bra! jag har fortf hög temp och testade med stickor i fredags, söndags och imorse och ser ut att va en fin stegring! tog också ett digitalt i lördags som gav plus. jag kommer att fortsätta tempa och testa 3 gånger till (har inga fler test kvar sen haha). nej det behöver man absolut inte, hade hemma och känns kul att se stegringen (lugnar även mitt kontrollbehov haha).
jag har bf 20 mars! när du har bf? :) ja jag är med i en grupp som heter bf mars 2021- privat, är du också med i den?
jag har också fått lite större bröst (har också små sen innan) och de ömmar lite då och då. har även molvärk som kommer och går. men inget illamående.. känner du av något mer förutom brösten? :)