Evelynite skrev 2020-06-25 14:17:24 följande:
Ja, det är naturläkemedel så visst ska man vara försiktig. Jag hade läst om att Pergotime och Rosenrot inte går att mixa men tydligen är det inte samma sak som Letrozol. Men som sagt, ska ta mig en funderare till nästa cykel.
Ja, jag trodde jag tempade fel först men har sett i andra cykler i Natural Cykels att jag haft så låga temperaturer innan ÄL tidigare. Nu ligger jag runt 36,65 varje dag men låg tidigare på 36,80 efter ÄL. Vad nu detta kan betyda.
Tog du sprutan imorse? Var tar man den och gör det ont?
Kör ni sex varje dag eller varannan runt ÄL?
okej jaa jag hade också velat testa rosenrot för de verkar så bra enligt många, så drygt om det inte funkar samtidigt som letrozol! säg till om du hittar någon mer info om detta=)
jag tog den faktiskt sent igårkväll, vid 23. man tar den precis under naveln, och gör inte ont alls! helt sjukt, jag är väldigt spruträdd och svimmar typ varje gång nån ska ta spruta på mig men denna går väldigt bra! det känns knappt.
vi körde i förrgår, tog sprutan igår(hade inte sex då), ska köra idag, imorgon, lördag och sen hoppas jag det räcker och att tempen höjs senast på lördag så man kan bekräfta äl! får se om vi orkar söndag med, om inte tempen höjts innan dess. planerar att börja med lutinus på söndag och då vill jga ha en temphöjning innan för annars ska man inte börja med lutinus :/