amandakollb skrev 2020-05-19 21:43:47 följande:
Hur gick vul idag?:)
Tempar du fortf förresten?
Hej!
Jo då. Jag tempar fortfarande. Och tempen håller sig stadigt högt så det känns skönt! Blir som en bekräftelse på att allt är ok.
Jo igår var vi där. Var ju extremt tidigt fortfarande. Så vi hade fått till oss att det kan vara för tidigt för att se hjärtslag. Och då kommer vi få ny tid.
Väl där och maken fick följa med vilken var kul - alla andra jag pratar med just nu (typ grupp på Facebook med bf januari 2021) så får ingen ta med sin kille på VUL eller ul. Men här gick det bra.
Hon hittade en graviditet. Och det att graviditetssäcken sitter rätt där den ska. Alltså ingen risk för utomhavandeskap vilket är det man kan vara orolig för.
Däremot kunde vi inte se något foster i säcken.
För tidigt trodde hon.
Vi vet ju att jag ägglossade 22-23 april. Så den är ju faktiskt inte ens 4 veckor än. Även om jag ?officiellt? är i vecka 6(5+5). Så ut fick ny tid den 8 juni för att kolla.
Vi känner oss faktiskt inte särskilt oroliga. Det är ovanligt att det inte utvecklas ett foster i säcken. Det är mer vanligt att det är för tidigt och att det var därför visningen såg den!
Håller tummarna för er 25 maj nu!!!!!