Letrozol - följas åt 2020
Jag har inte provat lutinus, är det något man kan få även om man inte genomgår ivf?
Jag har ultraljud på onsdag nästa vecka, då kommer jag vara på dag 16 så ganska sent. Men jag brukar få ägglossning vanligtvis dag 19 ungefär. Så läkaren har tänkt att den även nu kommer vara senare .
Jag har haft huvudvärk i 6 dagar i rad nu och är väldigt trött. Är det en rimlig biverkning av letrozolen, även efter jag slutat ta dem?
Hur känner du dig? Några dagar innan bim om jag inte missuppfattat hur du ligger till.
Är på dag 10 nu.
Ja man kan få det även fast man inte gör ivf, jag är på min andra omgång dubbeldos letrozol och jag fick lutinus redan första omgången men testade det inte förrens denna omgång. Så kolla med din läkare om du kan få det! jag har problem med spottings/bruna flytningar några dagar innan mens så därför jag tar lutinus.
får du ovitrelle eller ägglossar du av dig själv? tror att det är rätt många som får biverkningar av letrozol, bland annat huvudvärk! men tror att det brukar gå över rätt snart efter man slutat med sista tabletten så förhoppningsvis går det över snart!
inga symtom än förutom väldigt ömma bröst, är på ovitrelle+9 så borde ha bim nästa torsdag den 11e, känns så länge kvar!