Inlägg från: Anonym (CS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (CS)

Letrozol - följas åt 2020

Hejhej! Jag är gärna med i tråden. Har PCO och har kört en kur Provera och enkeldos Letrozol, var på VUL igår (dag 13) och hade ingen förändring på äggblåsorna, största var 8mm. Så idag började jag en ny vända med Provera och ska testa dubbeldos Letrozol denna gång. Tycker att dagarna kan gå foooort nu!
    Min läkare var väldigt kort tycker jag och sa "en vända enkeldos, funkar inte det så kör en vända dubbeldos och funkar inte det blir det ivf". Vi har redan ett barn sedan tidigare och måste då betala som jag förstått det och dom pengarna finns inte.. Så jag håller verkligen megatummarna nu. Går det inte vägen nu så funderar jag på att byta klinik.

• Anonym (CS)
    Diddi89 skrev 2020-10-17 23:41:52 följande:

Ser att det hänt en del sedan jag var inne senast, håller verkligen tummarna för er!! Behöver få lite positiva nyheter så man får lite hopp!! Grattis till er som plussat!!

Har nu själv haft ett avbrott med letrozolen och det har varit rätt tufft.. så fick pausa allt för ett tag, hade samtal med läkaren i torsdags som tyckte jag skulle fortsätta med Letrozol. Vet inte om vi ska testa att pausa en runda till.. Har ju precis kommit igång ordentligt med träning och mår nu bättre psykiskt än innan. Kämpar med att gå ner extravikten som man tröstäter sig till men det händer inget även om jag rör på mig mer och äter bättre. Har mens nu så ska isåfall påbörja letrozolen imorgon.

Heja heja! Jag håller tummarna att det går den här gången! Hur länge har ni försökt?
Svar på tråden Letrozol - följas åt 2020