Diddi89 skrev 2020-09-21 21:11:03 följande:
Eller hur!! Skönt dock att man inte är ensam. Hur gick det på ditt VUL? Förstår det!! Det tar så hårt när man kämpar så mycket för något som är så självklart för andra...
Jag fick min mens i onsdags, därför jag försvann ett tag. Blev så deppig av allt. Var så säker på att det var något denna gången. Hade riktigt mycket känningar av letrozolen även under mensen och även nu, vet inte om jag inbillar mig eller det är något även ni känner?
Det gick bra! VUL visade en äggblåsa på 18mm och jag fick ovitrelle utskrivet med instruktion att ta vid lunch efter positivt äl-test. Tyckte fredagens test var för svagt för att vara positivt och då rekommenderade läkaren att jag skulle ta den på lördagen oavsett utslag..
Tog ovitrelle lördag lunch och vi har fått till det mån, tis, ons, lör(morgon och kväll) och sön - förlåt för info ????????
Temphöjning imorse (44h efter sprutan) på 0,3 så är osäker på om ägglossningen gått igenom än?
Jobbigt att höra att symtomen dröjer sig kvar även vid mens, hoppas det lägger sig snart så du får må lite bättre! Det är inte en lätt process det här ????