Skulle ni skämmas?
Anonym (Freja) skrev 2020-02-28 16:19:40 följande:
Om min dotter skulle prostituera sig så skulle jag reagera på samma sätt och säga precis detsamma. Jag skulle aldrig acceptera det eller försöka normalisera och bagatellisera det hela. De allra flesta kvinnor som gör detta lider och många råkar riktigt illa ut och dödas.
Torskarna är äckliga och kriminella så klart, men det var inte det som det handlade om.
Den värsta torsken jag träffat var en polis med slak kuk som bitchslapa mig ashårt och söp ner mig. Vidrig man. De flesta andra som vågar träffas är hyfsat normala och trevliga. Annars är det ett gäng patetiska män som sitter och falskbokar som är det största problemet för många självständiga eskorter i Sverige. Den där myten om styckmord och galna män har jag haft turen att slippa iaf tror inte det är mkt värre än andra. De flesta kvinnor som blir styckmördade eller attackerade är nog inte prostituerade , utan vanliga kvinnor. Mördare villnog hellre mörda "fina" vanliga kvinnor /unga tjejer mer än lösaktiga h*ror skulle jag tro, men det kan ju vara olika det där. Hatet mot lösaktiga h*ror kan ju vara starkare än lusten att förstöra en vanligt liv men tror allmänheten blåser upp riskerna lite väl mkt eftersom de själva saknar insyn i hur det hela fungerar . Galningar finns överallt även bland prostituerade , skulle inte förvåna mig om män också börjar falla offer för psykotiska sexarbetare