• Mandel

Skulle ni skämmas?

Långbenopluto skrev 2020-02-27 19:01:02 följande:
    Jag sa: NORMALA kvinnor.

Uppenbarligen är din vän inte det.

Nu är jag så där jobbig igen, men det är väl ändå skillnad och finns olika sorters prostitution.

I min värld är det skillnad på att gå på gatan och utföra sexuella tjänster mot betalning från okända människor mot att ha någon/några specifika personer man har sex med i utbyte mot pengar/lyxprylar/resor/boende osv.

Varför man säljer sig spelar också stor roll anser jag. Den bakomliggande orsaken. Om man valt det för att man vill eller för att man måste.

Och vart går gränsen? Bli bjuden på flådig middag och taxi hem innan sex eller få en tusenlapp efter...

Frågan är ju mer varför man måste "skryta" om det och jag tror helt ärligt att få kvinnor som verkligen går på gatan är stolta och skryter om det. Är nog mer de som har regelbundna "rika snubbar" som kunder som skryter i så fall.
    Och kan man få kk att pynta för äventyret så varför inte ta emot

Och där kom jag på att jag bjudit många män på middag och drinkar på krogen eller mängder av oxfilé hemma hos mig med öppet barskåp - måste så klart supa alla tilltänkta sexoffer under bordet först
    Har jag då köpt dem???

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Skulle ni skämmas?