BF november 2020
Hej! Jag har skrivit till personen som startat fb-grupp men inte hört något. Är det någon här som är med som kanske skulle vilja bjuda in mig?
Hej! Jag har skrivit till personen som startat fb-grupp men inte hört något. Är det någon här som är med som kanske skulle vilja bjuda in mig?
Hej alla.
Började blöda igår så troligtvis ett missfall. Var jättejobbigt då men nu känns det faktiskt helt okej (har väntat på denna dag sedan jag plussade så kom inte som en chock) så nu är det bara att ta nya tag och försöka igen. Lycka till alla ni andra, hoppas ni får era bebisar i november och lycka till till mig inför nästa graviditet. <3
Hej!
Plussade för några veckor sedan och skulle gärna vilja vara med i en fbgrupp om möjligt för att mer kunna prata med varandra och följas åt :)
Vem kontaktar jag för att få vara med, (om jag får ????????????)
Hej jag är i v 5+2 och är oxå gärna med i facebookgruppen :)
Bebislängtan har skickat inbjudan till mig för fb-gruppen men jag har inte fått någon avisering. Någon som vet något knep? Eller kan jag skicka pm till någon annan som kan lösa med en ny inbjudan?
Jag har inte lyckats bli inbjuden till fb gruppen, men vill gärna det :)
Hej!
Beräknad till 5 nov. Har en dotter sedan tidigare som kommer vara 11 år när eller om bebis dyker upp. Missfall i oktober. Vill också bli inbjuden till facebook-gruppen.
Hej, jag är också gärna med i gruppen ?? Precis fått reda på det så bf borde bli runt 15 november
Jag vill gärna bli tillagd i FB-gruppen.