• Wifey.

BF november 2020

Hittar ingen novembertråd så tänkte att jag startar en för oss med BF november 2020.

Här kan vi följas åt under hela graviditeten.

Jag är iallafall 21 år och väntar mitt andra barn 1 november. Har redan en dotter som fyller 4 år under sommaren.

Ska bli så kul att följas åt.

• Svar på tråden BF november 2020
  • Hejhopp95
    Mirum skrev 2020-03-11 10:48:56 följande:

Det går inte att skicka pm till dig :/

Jag skickade om till dig, är så oteknisk på den här sidan :)
  • flerbarnsmamman85

Har bf 20/11 om allt gått vägen. Testa mig för 1 vecka sen eftersom jag 6 dagar innan mensen skulle komma fick en jätteblödning från ingenstans och sen 2 små klumpar, så misstänkte tidigt missfall, hade 1 gravtest hemma som blev jättestarkt. Testa 3 dagar senare med ett clearblue digital eftersom sist jag fick missfall fick jag positivt med testlagret men inte gravid med digital börja blöda bara 1 timma senare.

Det visa nu +3.

Är nu 1 vecka sen. Kruxet är blödningen bara pågick ett par timmar. Testen är ff lika starka och mår illa och kräks, så antingen var det inget missfall trots allt eller så har jag rester kvar.

Också märkligt jag fick + 3 trots jag hade mens 3 veckor innan det.

Ovissheten är jättejobbig

• melin90

Hej och grattis alla!

Jag är helt ny här på familjeliv. Är 29 år, men fyller 30 i år. Har bf 2/11 enligt natural cycles, men får se vad det blir hos bm i april. Är första gången jag är gravid.

Ömma bröst, en trötthet som inte är av denna värld och molvärk som kommer i vågor. Storgråtit utan att veta varför några gånger. Inget illamående alls än som tur är.

Ska bli kul att ha några att följas med. Går också gärna med i facebookgruppen. Syns det att man går med i den utifrån?

• Freya18
    Mirum skrev 2020-03-10 14:11:00 följande:

Pm :)

Är gruppen helt privat? I sådana fall kan jag också tänka mig att vara med för denna tråd blir nog inte så aktiv. Plussade igår. :)
  • Ia84

Hej på er!

Grattis till alla plus. Jag plussade igår med bf 16/11. Planerad graviditet men ändå chockad. Vårt tredje barn.

Kan någon lägga till med i fb-gruppen, om den är hemlig? Eller ska jag skriva till någon?

• melin90
    flerbarnsmamman85 skrev 2020-03-13 17:19:59 följande:

Har bf 20/11 om allt gått vägen. Testa mig för 1 vecka sen eftersom jag 6 dagar innan mensen skulle komma fick en jätteblödning från ingenstans och sen 2 små klumpar, så misstänkte tidigt missfall, hade 1 gravtest hemma som blev jättestarkt. Testa 3 dagar senare med ett clearblue digital eftersom sist jag fick missfall fick jag positivt med testlagret men inte gravid med digital börja blöda bara 1 timma senare.

Det visa nu +3.

Är nu 1 vecka sen. Kruxet är blödningen bara pågick ett par timmar. Testen är ff lika starka och mår illa och kräks, så antingen var det inget missfall trots allt eller så har jag rester kvar.

Också märkligt jag fick + 3 trots jag hade mens 3 veckor innan det.

Ovissheten är jättejobbig

Vad jobbigt att inte veta :( håller tummarna för dig!
  • Marshalll

Hänger gärna med här!

Plussade idag! Bf 18november :D andra försöket, så är lite chockad. Men så lycklig! De är mitt tredje barn.

• LLOM

Plussade 3+ idag på clearblue! Andra barnet. BF enligt sista mens är 17 november. Har gått på letrozol så ska på VUL fredag den 29 och se om det är nått där... spännande! Har inga större symptom dock så har svårt att tro på det.

• Therese 84

Hej!

Plussade för snart två veckor sen och har bf 4 nov. ????Är också gärna med i fbgruppen.

Svar på tråden BF november 2020