Inlägg från: emeliiiiiie |Visa alla inlägg
  • emeliiiiiie

BF november 2020

Har också plussat så följer gärna. :)

• emeliiiiiie

Har också plussat så följer gärna. :)

• emeliiiiiie
    Jagochhon skrev 2020-03-19 09:35:12 följande:

Jag vågar inte vara glad ens. Vill bara gråta. Är slutkörd för missfall. Har aldrig haft det tidigare och jag är bara i v. 5. Pratade med barnmorskan och de kommer inte kunna se något på ultraljudet då det är för tidigt. Hur slappnar du av? Tips?

Har sj haft missfall. Det började med lätt blödning men även smärta. Det ökade dag för dag. Har du ont? Har även haft lättare blödning i tidigare grav utan att det var missfall men är såklart omöjligt att säga.. hoppas på de bästa vet hur jobbigt de är.
  • emeliiiiiie
    Jagochhon skrev 2020-03-20 12:14:15 följande:

Hej allihopa. Nu blir jag galen. Igår började jag blöda och satte en binda där det kom lite blod. Jag har mensvärk men nu på eftermiddagen så här jag slutat blöda. När jag torkar mig så kommer det väldigt svagt brunt på papperet. Räckte den blödningen vid missfall?

Är helt omöjligt för någon annan att säga vad det är :( Hur är det nu?
  • emeliiiiiie

Har haft blödningar under tidigare graviditet utan att något varit fel. Förra året hade jag även ett missfall. Med missfallet kände jag direkt att något var fel. Blödde mer o mer för varje dag tills det ?drog igång? på riktigt.

• emeliiiiiie

Känner ni er gravida? Jag har varit på extremt dåligt humör i några veckor (redan före jag plussade, trodde de var extrem pms stackars min sambo) I övrigt inget alls.

• emeliiiiiie

Jag ska göra tidigt vul (v.8 nu) om 1.5 vecka eftersom jag tidigare haft utomkveds. Går detta vägen är det tredje barnet, andra med min nuvarande sambo. Ibland undrar jag vafan jag gett mig in på haha. Någon mer som har fler barn redan?

Svar på tråden BF november 2020