BF november 2020
Plussade igår, ÄL+9. Plussade även förra månaden men fick ett tidigt missfall/kemisk graviditet så hoppas verkligen det stannar den här gången.
Har en dotter på 2,5 sen innan
Plussade igår, ÄL+9. Plussade även förra månaden men fick ett tidigt missfall/kemisk graviditet så hoppas verkligen det stannar den här gången.
Har en dotter på 2,5 sen innan
Hade tänkt vänta att ringa bm till nästa vecka men ringde och bokade in ett besök om 3 veckor iaf :) Hur gör ni?
Hej alla, plussade nu i veckan, BIM i onsdags!
Ska vi inte ta och starta en gravidgrupp på Facebook? Jag är lite osäker på hur man gör för att inte riskera att någon annan ser, så vågar inte..
Jag har startat en grupp på Facebook nu, skriv till mig i PM här så kan jag lägga till er!
Hej alla! Plussade äntligen i onsdags, fattade inte om de stämde eller inte så tog ett nytt test igår och de va ännu starkare :) men jag började blöda igår em, inte jätte mkt men är ändå orolig :(..... behöver bara använda trosskydd som de kommer lite i och på pappret efter toabesök. Har försökt så länge och aldrig tidigare plussat... nån som också haft lite blödningar? Har haft som lite mensvärk i ländryggen också
Hej! Hoppar in här. Jag blev gravid förra månaden men fick missfall 7/2. En okomplicerad missfall, fick ägglossning 24/2 och vi prickade den.
Idag kunde jag inte hålla mig och gjort ett test. Inte riktigt morgonurin men förmiddag iallafall och har se svag plus :). Om det går hela vägen så blir det BF mitt av november.
Har en dotter på 1 år och som över 1 år att bli gravid med och känns overkligt nu bli gravid med första försök 2 gånger på raken.
Håll tummarna för mig att det går hela vägen denna gång.
Hej! Hoppar in här. Jag blev gravid förra månaden men fick missfall 7/2. En okomplicerad missfall, fick ägglossning 24/2 och vi prickade den.
Idag kunde jag inte hålla mig och gjort ett test. Inte riktigt morgonurin men förmiddag iallafall och har se svag plus :). Om det går hela vägen så blir det BF mitt av november.
Har en dotter på 1 år och som över 1 år att bli gravid med och känns overkligt nu bli gravid med första försök 2 gånger på raken.
Håll tummarna för mig att det går hela vägen denna gång.
Idag fick jag plötsligt helt galet ont i det ENA bröstet?!
Har haft ont i båda hela tiden hittils men förut kom det så ont i det ena att jag nästan bölade, någon mer som har/haft så?
Förresten hur känner ni inför första samtal till barnmorskan? Förra graviditeten ringde jag inte och fick missfall 1 vecka efter plusset.
Men nu känner jag att jag vill ringa så här tidigt.