BF november 2020
Hej, går gärna också med här! Fyller 30 år snart och har försökt få barn i över fyra år. Plussade i söndags vilket var helt fantastiskt!! Är i v 5 nu!
Hej, går gärna också med här! Fyller 30 år snart och har försökt få barn i över fyra år. Plussade i söndags vilket var helt fantastiskt!! Är i v 5 nu!
Grattis och välkommen:)
Är det första barnet? Själv plussade jag i Fredags och är överlycklig inför mitt första
Kul, grattis. Det är mitt första med. Ska till barnmorskan på fredag och kolla läget och att allt står rätt till. Inte så mycket symptom förutom lite molvärk då och då, lite ömt i bröstvårtorna, och konstant hungrig. Känns som att jag borde känna mer, men vet samtidigt att många som är gravida inte har några symptom alls och allt är väldigt bra.
Ja, hörde av så fort jag plussa. Antagligen pga chock. Likadant med min sambo, hade nog berättat direkt om han vart hemma då men han va på jobbet och jag på att spricka av förväntan över att berätta tills han kom hem. Hade fixat med romantisk middag och så fick han stickan i present:) Vart överlycklig.
Aha, hur går det till, bestämmer man sig innan om man vill göra VUL? Eller pratar man med barnmorskan då? Jag hörde bara av mig sa att jag plussa och fick en tid bokad.
Precis, är oxå någonstans i vecka 5 av vad jag har räknat. Får se mer exakt på fredag när jag träffar barnmorskan.
Ja, har oxå läst en massa om det. Försöker att känna efter då och då efter symptom, men försöker inte att lägga för mycket fokus på det heller. Ingen idé att oroa sig. Precis, symptomen kommer nog att komma senare och då istället önskar man att man inte hade några symptom, haha.
Grattis alla som plussat! Hoppas den här första tiden går snabbt för oss alla så att vi kan pusta ut och se fram emot en spännande vinter
Jag skulle gärna också vilja gå med om någon vill lägga till mig!
Åh, jag vill gärna också bli inbjuden om du vill hjälpa mig också. Tusen tack!