Corona , är du rädd?
Så du tror att de skulle isolera sig hemma frivilligt?
De känner sig inte isolerade, de umgås med kompisar genom internet (datorspel, Snapchat osv), även när föräldrar FÖRSÖKER få dem ut.
Så du tror att de skulle isolera sig hemma frivilligt?
Fördomar. Jag ser ungdomar hänga i stan dagligen när det är lov t ex. Både tjejer och killar.
För mig som amatörtyckare så betvivlar jag att en generell stängning av skolor har andra effekter än att det spär på paniken.
Var kommer den statistiken ifrån? Och detta är ju inte en vanlig influensa. Och var stänger man skolor i vanliga influensatider?
Med tanke på att man inte vet hur många som är sjuka, så ä det ju svårt att räkna ut en procent.
Du kan alltså inte visa att det du skriver stämmer? Varför inte, om det nu finns så många studier?
Svårt att lägga in pdf
[img=undefined]
mobile.edweek.org/c.jsp&bcid=25919821&rssid=25919811&item=http%3A%2F%2Fapi.edweek.org%2Fv1%2Few%2F%3Fuuid%3D02074BE8-5E5F-11EA-9683-8AF258D98AAA
[quote=80279197][quote-nick]Anonym (xxx) skrev 2020-03-13 11:38:50 följande:[/quote-nick]En massa åsikter alltså.
Gick du på länken med studierna i början?
Jag börjar bli rädd nu.
Forskare skriver att de som haft Corona i mild form blir inte friska, utan viruset ligger och sover tills man får svagare lungor, då kan den frodas på nytt och då kan lungorna kollapsa.
Länk tack! Och länken bör gå till en seriös sida, om du inte kan prestera en seriös länk hoppas jag du blir avstäng härifrån. Eventuellt bör det leda till polisanmälan om du inte kan backa upp ditt påstående.
Länk tack! Och länken bör gå till en seriös sida, om du inte kan prestera en seriös länk hoppas jag du blir avstäng härifrån. Eventuellt bör det leda till polisanmälan om du inte kan backa upp ditt påstående.
Ja, för idiotin och ignoransen.!
vadå Corona? Inte vårt problem längre...
www.aftonbladet.se/nyheter/a/EWM48j/kina-oppnar-matmarknader-med-djur-igen
Ok, ledsen kom nu på vad du menade, men tyvärr tror jag inte förbudet kommer hindra de att fortsätta med den illegala handeln.
Tycker att det borde ha varit helt nedstängt tills att saker lugnar sig åtminstone. Samt att det åtminstone bör finnas inspektioner för vad som säljs på marknaderna.