Corona , är du rädd?
Det är fler som blir träffade av blixten än som blir smittade av Corona viruset så nej, jag är inte orolig.
Det är fler som blir träffade av blixten än som blir smittade av Corona viruset så nej, jag är inte orolig.
Kan säga att det är överbeläggningar på säkert 90% av våra akutsjukhus.
Vi kommer aldrig fixa en sån här epidemi.
Nej det kan vara vad som helst. Influensa , datorproblem m.m så kraschar allt. Tänk då detta virus.
Det är en som har fått viruset i Sverige inte 80 000. Ca 17 personer träffas av blixten varje år i Sverige, Eh, jo enligt statistiken är det så.
Det är en som har fått viruset i Sverige inte 80 000. Ca 17 personer träffas av blixten varje år i Sverige, Eh, jo enligt statistiken är det så.
Ja, jag är orolig. Är riskgrupp.
Vi har nu 7st bekräftade smittade med Coronaviruset i Sverige enligt Texttv De 5st nya fallen idag är 3st i Västra Götaland, en i Uppsala och en i Stockholm.
Ett 40-tal personer kan ha exponerats för smittan och ska nu spåras.
Gammal nyhet. Man har testat 200 totalt i Sverige, men dessa hade 2 viruset (kinesiska 20-åringen som studerar i Jönköping, och 30-åriga mannen i Göteborg som varit i italien).
Gammal nyhet. Man har testat 200 totalt i Sverige, men dessa hade 2 viruset (kinesiska 20-åringen som studerar i Jönköping, och 30-åriga mannen i Göteborg som varit i italien).
Om det blir en epidemi i Sverige av viruset så kan det bli en ännu större belastning för sjukvården än den som redan finns.