Inlägg från: Anonym (döförglobalismen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (döförglobalismen)

Corona , är du rädd?

Ja. Nu är jag det.

I början hade jag bestämt mig för att inte oroa mig. Jag har oroat mig vid alla epidemier trots att just inget hänt i Sverige och det ville jag undvika. Men nu står jag här och bunkrar livsmedel inför en isolering. Sverige går sönder redan som det är och regimens husläkare vilseleder oss medvetet. Det kan dessutom finnas annat än fladdermussoppa bakom detta så... Ja, jag är rädd. Kanske inte mest för sjukdomen, men för hur den kommer att användas.

Btw.... Den smittade kvinnan i Jönköping, hur gick drt för henne? Jo, hon(ung) har enligt läckta sjukhuskällor avlidit... Nej, du hör det inte från regimen.

Anonym (SD är svaret) skrev 2020-02-28 13:21:58 följande:

Sannt.

Endast SD kan hindra det globalistiska Coronaviruset från att ta sig över Sveriges gränser.

Den kontrollerade oppositionen? Nu skojar du.
    Anonym (de) skrev 2020-02-28 13:30:04 följande:

Det tror jag inte på.

Duktig undersåte.
    Anonym (SD är svaret) skrev 2020-02-28 13:33:52 följande:

SD är inte kontrollerade utan den ända sanna oppsitionen mot globalismen.

Nog för att se är sektartade, men så pass hjärntvättade trodde jag inte att ni var. Skärp dig, SD har lagt sig platt på cirka alla områden. Och lexKarlsson är bästis med speleman på taket....
    Anonym (de) skrev 2020-02-28 14:46:57 följande:

Efter lite googling så kan man dra slutsatsen att hon högst troligt inte är avliden. 

Så här säger dem:

? Vi har resonerat så att precis som vid en större olycka så lämnar vården ett initialt besked om hur många som är skadade, och om man är lindrigt, svårt eller livshotande skadad. Det gjorde vi i det här fallet, säger Malin Bengnér.

? Då sa vi att det är fråga om ett lindrigt fall, patienten mår förhållandevis väl, och är stabil. Vi sa också att ingen annan är utsatt för smittrisk. Efter det tycker vi att allmänintresset upphör. Vi förstår att människor är nyfikna, men vi tycker att det egentliga allmänintresset upphör. 

Sjukhuset i Jönköping där den smittade kvinnan vårdats. Hon är det enda bekräftade fallet av corona i Sverige.

?Försöker inte mörka något?
    ? Vi tycker att detta solklart faller under patientsekretessen. Vi försöker inte dölja eller mörka något. Detta är en individ som har varit extremt tydlig med att hon vill ha anonymitet. Då är det jätteviktigt för oss att hennes vilja och patientsekretessen går först. 
    Jag upprepar.... Nog för att naivitet är en folksport i Sverige, men skärpning.
    Anonym (de) skrev 2020-02-28 14:46:57 följande:

Efter lite googling så kan man dra slutsatsen att hon högst troligt inte är avliden. 

Så här säger dem:

? Vi har resonerat så att precis som vid en större olycka så lämnar vården ett initialt besked om hur många som är skadade, och om man är lindrigt, svårt eller livshotande skadad. Det gjorde vi i det här fallet, säger Malin Bengnér.

? Då sa vi att det är fråga om ett lindrigt fall, patienten mår förhållandevis väl, och är stabil. Vi sa också att ingen annan är utsatt för smittrisk. Efter det tycker vi att allmänintresset upphör. Vi förstår att människor är nyfikna, men vi tycker att det egentliga allmänintresset upphör. 

Sjukhuset i Jönköping där den smittade kvinnan vårdats. Hon är det enda bekräftade fallet av corona i Sverige.

?Försöker inte mörka något?
    ? Vi tycker att detta solklart faller under patientsekretessen. Vi försöker inte dölja eller mörka något. Detta är en individ som har varit extremt tydlig med att hon vill ha anonymitet. Då är det jätteviktigt för oss att hennes vilja och patientsekretessen går först. 
    Jag upprepar.... Nog för att naivitet är en folksport i Sverige, men skärpning.
Svar på tråden Corona , är du rädd?