• Anonym (..'z)

Fick ett brev från tjejen han varit otrogen med

Anonym (Fairykittens) skrev 2020-02-27 16:04:47 följande:

Det var ett misstag att skriva här. Jag behövde skriva av mig och tänkte kanske att jag kunde få hjälp med lite nya perspektiv och stöttning men det är många här som bara ser till att jag mår ännu sämre.

Så är det tyvärr här på Familjeliv. Det är en sida där man tror att folk skall vara vänliga, men tyvärr tar folk ut sin frustration här och kan de tolka saker negativt så gör de det.

Hoppas att det ordnar sig på något sätt för dig och att du hittar någon vettig person att prata med om det här. Ta hand om dig.
  • Anonym (..'z)
    Anonym (Svinigt) skrev 2020-02-27 21:47:54 följande:

Sanning är ett högst individuellt begrepp. Det finns 7 700 000 sanningar i denna värld. Eller vill du påstå att alla tycket lika?

Bitterfittor i denna tråd verkar vara älskarinnor som blivit dumpade av sina upptagna/gifta älskare. Jag förstår, det svider. Men att rättfärdiga sitt sviniga beteende genom att attackera älskarens fru är bara SVINIGT. Insikten att DU ÄR ETT SVIN är inte lätt att acceptera..

Nej, sanningen är en.

Åsikter är inte sanning. Åsikter är subjektiva, sanningen är objektiv. Ditt postmodernistiska ursäktande är larvigt. Man får tycka vad man vill om det som faktiskt har hänt, men det som faktiskt har hänt kan inte ifrågasättas i sig.
Svar på tråden Fick ett brev från tjejen han varit otrogen med