Inlägg från: Anonym (Gymnastik) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gymnastik)

Fick ett brev från tjejen han varit otrogen med

Märklig historia.

Varför nu liksom? Antingen är bruden lite psyko eller så har de haft ett kk-förhållande länge som din man nu avslutat vilket gjort henne pissed off och därför hämnas hon. Kanske därför hon talar nedsättande om hans sexuella förmåga med. Varför försöka en andra gång om han var så kass första?

Jag spekulerar hej vilt här så ta inte mina hypoteser på allvar. Du vet bäst själv hur du ska gå vidare. Jag tycker du gott kan ligga runt lite med. För att återställa balansen. Men var försiktig, det finns ju idioter där ute!

• Anonym (Gymnastik)
    Anonym (jaha) skrev 2020-02-26 23:37:33 följande:

Spelar det någon roll varför? Det enda som spelar någon roll är ATT hon fick reda på det och har nu möjlighet att välja.

På vilket sätt är att bete sig som en lika stor skithög som honom detsmma som att "återställa balansen"? Tror du alla människor vill vara svin?

Det är inte möjligt att bli en lika stor skithög som honom så egentligen är din fråga ologisk. Det var han som knuffade den stora skithögen i rullning, så visst, det går inte återställa balansen. Jag tror på öga för ett öga. Eller kanske t.o.m ett öga för en tand.
  • Anonym (Gymnastik)
    Anonym (Fairykittens) skrev 2020-02-27 16:04:47 följande:

Det var ett misstag att skriva här. Jag behövde skriva av mig och tänkte kanske att jag kunde få hjälp med lite nya perspektiv och stöttning men det är många här som bara ser till att jag mår ännu sämre.

Ja så är det på internet tyvärr.

Jag hoppas att min ton i tråden varit ok, för det är inte min mening att sänka folk.

Det löser sig till slut även om det känns skit nu. Du vet bäst själv vad som är rätt för dig. Vi andra kan bara kommentera Utifrån den lilla del vi hört.

Lycka till.
Svar på tråden Fick ett brev från tjejen han varit otrogen med