Inlägg från: Anonym (Periodvis less) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Periodvis less)

Också trött på att ta första steget?

Jag är periodvis less på det. Men ärligt talat, tar jag inte första steget så händer sällan något. Jag är runt 40 år...och 4 ggr i mitt liv har det hänt att en kvinna raggat upp mig istället för tvärtom. Så tar jag inte första steget så händer det aldrig något. Aldrig något är nästan inte ens en överdrift även om det tekniskt sett hänt ett fåtal gånger.

En del män kan säkert strunta i det och få brudar ändå, men jag är verkligen ingen av dem.

Så periodvis blir jag less på det, drar mig undan, väntar. Men det leder bara till torka, så jag måste börja ta initiativ igen.

• Anonym (Periodvis less)
    Anonym (Arena) skrev 2020-02-29 09:07:34 följande:
    Precis, sånt här förstår bara män. Tröttheten. Kvinnor tycker det är nedslående att ha försökt en gång, och fått nej. "Aldrig mer" tänker dom. Och varför inte? Kvinnor behöver inte, männen står på kö.
    Sen är det många kvinnor som önskar att männen inte stod på kö. Några har svarat att de helst vill vara ifred.
    Exakt. Dessutom när jag pratat med andra män om detta har jag hört "Då har du haft ett jäkla flyt" pga. dessa 4 ggr. Jag nappade vid 3 av 4 dessutom. Skulle jag själv lyckas bara en av 4 ggr hade jag vart överlycklig. Hade jag lyckats 3/4 hade jag känt mig som en lottomiljardär. 
Svar på tråden Också trött på att ta första steget?