Letrozol, PCO
ja säkert:) ska du ta några ÄL-test nu eller kör ni på fram till måndag? :)
ja säkert:) ska du ta några ÄL-test nu eller kör ni på fram till måndag? :)
Hej hörni! Idag har jag tagit ett test. Man kan ana en skymt av ett streck, både jag och min sambo ser de! De kan ju fortfarande vara ovitrelle då de är 11 dagar efter den men jag är fortsatt hoppfull iallafall :)
Nej ja testade även på eftermiddagen igår men sen ska ja lugna mig till söndag :D
Vad tror du/ni?
Hur mår du?:) visst skulle du också på ultraljud imorgon?
Vad bra :) jaaa åh men har typ redan ställt in mig på att de blir sexförbud. Tror att de vill undvika alla ?riskgraviditeter? som tvillingar faktiskt är.
Jaa men det tror jag absolut! Det håller vi tummarna för :) du får uppdatera efter!
Va äre sant? Nä exakt, det har du helt rätt i! Jag ska dit vid 11 så uppdaterar direkt efter!
Hejar på er båda :D lycka till!!
Förmodligen ingenting men man ser ju streck överallt :/
?
puh vad lättad jag är!! hade helt ställt in mig på att vi skulle få sexförbud så har inte haft sex alls ihelgen, men nu på ultraljudet sa läkaren att allt såg jättefint ut!!
hade en 9,5 mm slemhinna, samt två fina ägg, ett på 21mm och ett på 16mm så jag ska ta ovitrelle i eftermiddag, så glad!!
Bor i stockholm.
Jag antar att nästa steg blir prover och sedan trippla dos... men vet inte, funderar på om de går att ställa sig i kö för IVF eftersom de inte verkar fungerar. blir så ledsen över situationen...