Letrozol, PCO
Jag har testat lite under dagarna som gått för att se när sprutans hcg ska vara ur kroppen. Vad tror du/ni om de?
Den senaste är från imorse och den innan från tre dagar sedan! Innan de är de dagarna efter sprutan
De till vänster är direkt efter att jag tog sprutan för att se så att allt stämde. Sen den längst till höger är från idag :) de finns ett svagt streck där men inte något som sticker i ögonen direkt haha.
Så ja, om de syns mer streck så vet jag ju :D sååå spännande!!
Tack ni andra!! Jag uppdaterar om hur de går.
De är de högra man måste gå efter :)
Bim borde va 28-30 någonting, svårt med ovitrelle :/
Hoppas de ökat imorgon! Så kanske man kan få med ett streck på bild
nu har jag varit på första ultraljudet på CD 11 och hade tre större äggblåsor, 14,16 och 17mm. så hon sa att jag nog ska köra med enkeldos om det blir en nästa gång.
men hon sa att slemhinnan inte var så tjock, någon som har erfarenhet av det? vad innebär det? hinner den mogna innan ägglossning?!
hon sa att jag kunde börja med ÄL-test också förresten, de va länge sen jag gjorde de, hur ska jag ta dem, på eftermiddagen va? hur många test per dag tar ni?
Men va härligt!! Tre?! Wow!
Ja de sa min läkare till mig också.. ja fick lutinus utskriven för de, fråga om de nästa gång :D
Nej ja testade även på eftermiddagen igår men sen ska ja lugna mig till söndag :D
Vad tror du/ni?