Anonym (M) skrev 2021-02-22 21:13:20 följande:
Jaa jag misstänker att vi är under dom skakiga månaderna nu. Gud var underbart ändå att han följer med och stöttar dig numera <3 jag tror att de också gör att de får en ännu djupare förståelse när de får följa med faktiskt.
Nej exakt! Ja så precis så! Man känner sig inte supersexig när man är en avelskossa. Ja det är ju just de jag vill att han ska vara beredd att betala priset om jag ska det med.
Men vi pratade och jag sa faktiskt det rätt ut att jag tycker de är sjukt jävla jobbigt och jag känner redan nu att jag till och från inte orkar. För honom är de här vårt eventuellt tredje försök. Men jag sa de allt de här började ju för mig i april förra året. Jag sa de jag tycker inte de här har varit jätte kul med utredningar, tester, och gynbesök till förbannelse.
Berättade om att de är jobbigt med all väntan och psykisk stress vi får genomgå som kvinnor i de här. Jag sa de att de minsta jag kräver är att du tar de seriöst och att du får gå med på sex schema en gång i månade för annars skiter jag i de här vi måste vilja kämpa lika mycket.
Och han förstod faktiskt kändes de som. Han har nog inte fattat hur stressande detta faktiskt är!
Vet inte vad jag skulle göra utan den här tråden och utan dig/er! Tack <3
Men precis, så skönt att även din man verkar förstå nu, ibland behövs det bara att verkligen spy ut sina känslor totalt. Hoppas att han verkligen tar åt sig och visar mer förståelse för din oro och stress nu <3
Jag är också så tacksam över denna tråd/er/dig, att få ventilera alla sina tankar men också en plats där det är helt okej att gnälla hur mycket man vill är för mig ovärdeligt. Att ni alla förstår är guld värt <3
Hur har det gått idag? Hur såg lillblåsan ut?