Vicki89 skrev 2021-02-10 19:48:31 följande:
Ja, precis, men håller tummarna för ett ägg den här gången!
barnlängtan2021 skrev 2021-02-10 13:23:45 följande:
Tycker att symtomen har försvunnit iaf. Pratade med kliniken idag igen och om blödningen inte har startat till nästa torsdag så får jag tabletter då. Orkar jag inte vänta så länge så är det bara att ringa.
Det är ju ett ?bra? tecken att symtomen börjar avta, då kanske det sätter igång snart. Är ju såklart skönare om det startar av sig själv än att behöva ta tabletter, men mår du dåligt så hade jag ringt och bett om det. Ta hand om dig! <3Så skönt att det var sista dagen idag, nu närmar vi oss ultraljudet, håller tummarna att allt ser bra ut för oss alla tre! Får sådana svettningar av tabletterna, vaknar helt blöt på natten, men har inte haft några mer spänningar i äggstockarna. Men förutom det så brukar jag sällan känna andra symtom av Letrozolen, så det är skönt. Hur mår ni två? Vilken tid ska ni på ultraljud på måndag?
Ja men verkligen, nu är det bara helgen kvar :D Har också haft svettningar utav bara fan på nätterna nu :( äntligen så kanske man kan få en hel natt sömn utan att behöva vakna dygnsur! Jag har tid 11:00 :)
Anonym (M) skrev 2021-02-11 09:17:40 följande:
Jag känner typ ingenting faktiskt! Kände ett litet stick i vänster äggstock igår men det är typ allt haha. Jag upplevde mycket mindre biverkningar av letrozolen nu när jag tog den på kvällen istället för morgonen. Inget illamående och ingen huvudvärk :) Har du känt av något mer från letrozolen?
Vicki89 Ja så så skönt att kuren är över som nämnt ovan så mår jag bra :) Hur mår du?
Jag har tid för VUL 09.00 vilken tid har ni tid på måndag?
barnlängtan2021
Usch, hoppas att de kommer igång nu<3
P.s Känner mig sjukt otekniskt som inte lyckas citera flera av era svar i tråden :P
Gud så skönt att slippa allt det, jag tog också mina senare denna månad ((typ vid 14:00) och upplever också mindre biverkningar!
Haha det är bara trycka på citera på flera svar så kommer det i samma :)