Anonym (M) skrev 2021-01-25 18:51:28 följande:
Nej men åh det ska du inte ha ångest över <3 om jag inte missminner mig så får fostret inte i sig något så länge näringen kommer från gulkroppen och de är iaf flera veckor.
Bra rent fysiskt, men har en tung dag psykisk. Känns i hela kroppen som att de inte gick vägen den här gången. Vet inte om de är magkänslan eller hjärnan som spökar. Har börjar känna lite värk i äggstockarna precis som förra gången så de bidrar säkert också hehe.
Försöker tänka så men det är svårt att vara logisk när det kommer till barnafrågan.... :(
Jag förstår dig, jag känner precis likadant... men vi båda har ca 20 procent chans till att vara gravida så förens mensen är här ska vi inte ge upp!
När jag väl plussade kunde jag dessutom svära på att jag inte var gravid, skrev här i gruppen att jag var 100 på att mensen kommer, jag bröt till och med ihop och så visade det sig att jag var gravid så det om något är för mig ett bevis på att inte ge upp hoppet förens mensen är här!
Jag fortsätter hoppas på att denna månad kommer 3 plus ske i denna tråd, du jag och vicki89! <3