MiniNin skrev 2020-07-28 19:32:04 följande:
7+3 redan?! Tiden går snabbt! Kom att tänka på det själv igår när jag tog sprutan...att tiden verkligen sprungit iväg. Minns där i juni när man skulle 'vänta hela sommaren' innan det var dags igen men helt plötsligt är vi ju här <3
Förstår att det kan kännas lite läskigt men som du sa borde man ju se något där om du är så långt gången som 7+3. Hur kommer man göra din partner delaktig? Kommer du få filma? Ta kort?
MiniNin skrev 2020-07-28 19:34:28 följande:
Glömde skriva svar på din fråga! Nej, sprutan gjorde inte ont. Var lite mer nervös än med Bemfola eftersom man själv skulle bereda medlet själv (Menopur=vätska+pulver) men det gick faktiskt hur bra som helst!
Ja verkligen, visst har de gått snabbt! Ja, alltså jag är idag i 6+4 men kommer vid ultraljudet nästa vecka den 4e att va i 7+3 och som du skriver, då borde man verkligen kunna se något! Det är uppe i Umeå jag kommer göra ultraljudet och står faktiskt inget på deras hemsida om att partner inte får följa med så vi tänkte chansa och gå dit båda två! Jag hoppas jag får ta kort iaf :)
Okej vad skönt att den inte gjorde ont! Oj det lät läskigt att blanda själv! Men skönt att det gick så bra! :))
Såg din andra fråga om ovitrelle och äggplock och man tar ovitrelle då med som jag förstått det, Och då får man en exakt tidpunkt man ska ta sprutan, som tydligen är superviktig att man tar exakt på minuten typ haha!