amandakollb skrev 2020-04-13 10:57:46 följande:
Okej vad bra, ska höra med min läkare vad de säger om ÄL-test efter att jag varit där på första ultraljudet. Men de kanske funkar bra för mig med, med testen, får hoppas!
Förstår de, gud vad jobbigt de måste va! Precis, nu får vi blicka framåt. Ibland kan jag inte låta bli att tänka att det kommer misslyckas ändå, att varför skulle de funka för oss när det är så många här inne som också äter letrozol och ovitrelle och det inte går för. Men ska försöka tänka positivt!
Åh wow det där var verkligen positivt :D när ska ni ligga och hur ofta?
Ja de är ju bara att prova och se hur de går :D förhoppningen är ju att hormonnivåerna ska vara mer stabil så att testen ska fungera även för oss.
Inte tänka så! Utan försök istället med ?om de går för alla dessa då kan vi också? ibland är de svårt att vara positiv, de vet jag allt för väl men nu med rätt hjälp är jag så mycket med positiv! Du ska se att de kommer att vända för dig när allt kickar igång :)
Ja de är de verkligen! Två gånger igår och en gång imorgon på morgonen. Ägglossning är beräknas runt 10-11 så de får bli tidigt på morgonen. Hihi
Man får göra så gott man kan!
Hur mår du efter tabletterna? Känt av något än?
amandakollb skrev 2020-04-13 12:38:33 följande:
Det låter bra, bra att du peppar mig!! Så borde jag verkligen tänka!! Tänker att alla som lyckas med letrozol och ovitrelle kanske slutar skriva i dessa trådar på familjeliv och kvar är alla som inte lyckas och eftersom man mest läser då om de som inte lyckas blir det lätt att man tänker att de är så! Haha men redan nu känns de som att jag inte svarar bra på tabletter då jag inte ens får mens av provera..
Jag känner inte av något alls.. möjligen lite tröttare för powernapar typ två ggr om dagen men kan mycket möjligt va för att jag är så slö när vi bara är hemma och ser serier i dessa Coronatider haha. Känner du av något? :)
De glädjer mig att Jah kan vara till någon slags hjälp :D dom som lyckas förflyttar sig nog raka spåret till gravid gruppen istället.
Så trodde jag också! Min kropp var inte heller som den skulle. Jag lyckades få ägglossning mitt i provera kuren, iallafall vad jag tror. Så lita på kroppen och låt den få lite tid på sig att rensa systemet lite :) snart är du igång med letrozol!
Jaha, ja de är nog fullt möjligt att de beror på de.
Jag känner att ägglossningen är i full gång men annars mår jag fint!