Letrozol, PCO
Jag avvaktar med att skriva mig på listan tills efter fredagens besked :)
Föraren tänkte jag be om merformin på fredag. Minns att vi skrev om de förr men var de någon av er som testat de? Vad tycker ni isf? :)
Jag avvaktar med att skriva mig på listan tills efter fredagens besked :)
Föraren tänkte jag be om merformin på fredag. Minns att vi skrev om de förr men var de någon av er som testat de? Vad tycker ni isf? :)
Okej :) började du med X3? Eller har du fått öka successivt? :) upplever du att de har någon effekt hitintills? :)
yeey snyggt :D skönt att få det bekräftat! vilken app använder du förresten? känner inte igen den där
Wohooo grattis!!! Ett så stort steg närmare målet :D
Hoppas ni har firat hemma :)
Lite frågor om metforminet, började du direkt med 3 tabletter? Hur illa är dina biverkningar? Jag började med en tablett igår och 2 idag, ska successivt öka till 3 om min mage klarar det men HERREGUD vad min mage mår dåligt. Fick springa in i skogen och akut besöka en buske :o
Okej. Tack för informationen! Varför slutade du med metforminet efter första omgången?
Undra hur de kommer sig att du reagerar annorlunda, om din kropp kanske blivit tålig mot de... tack för alla tips ska stå ut! :)
Såhär ser listan ut, är det någon som vill fylla på?
MiniNin: Första riktiga försöket. Stimulerad med Menopur. Ovitrelle 16/8, förmodad ägglossning 17/8. Testdag 2/9 (Ovitrelle+17).
amandakollb: positivt gravtest 10/7 på tredje omgången dubbeldos letrozol+ovitrelle. kub 8/9.
akalei: Andra försöket trippeldos Letrozol, VUL ca 28/8.
akalei, blev det inbokat VUL 28/8?
Blev redan på torsdag då min läkare är ledig på fredag. Är då på CD12 :)
En uppdatering från mig, var idag på VUL efter andra försöket med trippeldos. Är idag på CD12 och VUL visade en blåsa på 13mm så det ser peppar peppar ut att va på gång, håll tummarna!! Förra cykeln hade jag VUL några dagar senare i cykeln så svårt att jämföra.
Ska på återbesök på måndag och då kan de antingen se att den släppt av sig själv eller om den är tillräckligt stor för Otrivelle. (Eller om den inte växt till sig :S Men gyn verkade inte va så orolig för det.) Men vi får väl gå hem och börja säkra upp så länge :p