Letrozol, PCO
Får hoppas. Behöver verkligen något positivt i mitt liv just nu. Varit på tok för mycket tråkigheter senaste tiden.
Får testa igen om några dagar som du säger :)
Får hoppas. Behöver verkligen något positivt i mitt liv just nu. Varit på tok för mycket tråkigheter senaste tiden.
Får testa igen om några dagar som du säger :)
Hej igen, nojig till tusen som ni kanske förstår ...
Men var tvungen att ta om testet, lyckades väl hålla mig i ca 2,5 timmar.
Detta är dagens test jämför med det i söndags (två dagar sen)
och detta är lördagens test jämfört med dagens (tre dagar sen)
Ber om ursäkt för att jag bombarderar er med bilder. Men min oro är utan dess like. Den där magkänslan av att något är fel och sen rädslan över att få den befogad är hemsk.
Men vad tycker ni? Ser ni en någorlunda rimlig ökning?
Mvh, Testomanen
Heej tjejer har börjat med Letrozole första kuren har ultraljud för kolla äggblåsorna den 12 maj för pricka in rätt när jag ska få sprutan ovitrille.
Heej detta är första kuren och vi försöker med bebis nr 4 . Jag tar trippel ... dudå? Berätta lite gärna om dej ..
Fick tid 12 Maj för kolla äggblåsorna och bestämma när vi ska ta sprutan..
Haha woow de finns ju risk att du kan få tvillingar spännande. Tror du kommer plussa håller tummarna ..
Jaa då får berätta när jag har gjort ultraljudet hehe..
Barn nr 1 försökte 3 år utan resultat börja första vanliga kur en dos blev gravid på första försöket. Barn nr 2 blev gravid utan hjälp när vi va utomlands. Barn nr 3 med hjälp av Letrozole fick dubbel kur direkt blev oxå gravid på första försöket .. så nu fick jag trippel utskriven eftersom när jag blev gravid med baby nr 3 hade jag en äggblåsa ca 12 och en ca 16 dom växte knappt . Så de fick jag utskriven direkt trippel.
Vi går på en privat klinik dom är väldig snälla..
Jag är 25 år gammal , missa o skriva hehe..
När har du tänkt o testa dig ?