Letrozol, PCO
Hejhej, visst var det någon här som har tagit ovitrelle och även tempar? När har tempökningen kommit?
Hur sent kan äl komma efter ovitrelle? Har liksom gått fem dagar sen jag tog sprutan och ingen hög tempökning fortf :(
Hejhej, visst var det någon här som har tagit ovitrelle och även tempar? När har tempökningen kommit?
Hur sent kan äl komma efter ovitrelle? Har liksom gått fem dagar sen jag tog sprutan och ingen hög tempökning fortf :(
Hej hörni! Förlåt att ja varit lite borta men jag har känt mig så förvirrad :/
20 dagar sedan ovitrelle och alltså ungefär 18 dagar sedan ägglossning.. trots detta får Jah inte igång mensen, samtidigt så får jag ytterst svaga streck på testen :( vet inte vad ja ska tro!
Ja de tycker jag oxkså!! Jo möjligheten finns ju, men tror den är liten :/
Jo ja ska göra de!
Här är tester från igår, första ett testa tidigt test och det andra ett vanligt test från RFSU. Tack! Hoppas nu detta håller i sig! ??
Hoppas för tur för er andra som inväntar testdag!????
Åh, hoppas det håller i sig denna gång!
Jag har BIM på torsdag.
Förstår de.:( Man blir galen av ovissheten.
Men tycker verkligen ett progestoronprov hade varit på sin plats, då vet du hur de än må gå att du ägglossade. En skön känsla att veta att behandlingen gav resultat.
Tack! Hoppas verkligen de går vägen nu????
Då är jag med. Den ska ligga kvar så högt efter ÄL alltså. Ingen kort topp som med LH-stegringen då.
Ja ring och kolla om de, hoppas de trots allt ändå varit en ÄL. Håller tummarna.
Fick väldigt mycket biverkningar första gången jag tog den. Extremt ömma bröst i 5 dagar efter sprutan och mådde inte så bra, kände mig yr/sjuk.
Men de andra tre gångerna har de minskat oerhört, denna gången hade jag absolut inga biverkningar alls.
Däremot känner jag av ägglossningssmärtan väldigt väl, men de beror nog inte på Ovitrellen, för den kommer redan dagen innan jag tar sprutan och samma dag när jag får positivt på ägglossningstestet, (först då jag tagit Ovitrellen).
Nu blir ja lite fundersam här, 9 dagar sedan ovitrelle.. inte tyckt mej se något på stickan de 2 senaste dagarna men nu tycker jag mig se något? Kan det ens va möjligt?
Du ser inget va? Haha!
Jag har ju ett tidigt test med, men tar ja det o det blir positivt kan de ju lika gärna kanske komma från ovitrellen, eller vad tror du?
I förrgår kom första blanka. Så här ser tidiga testet ut. Vågar dock inte bli glad än haha men där syns det tydligare va?