akalei skrev 2020-07-08 20:54:11 följande:
Välkommen tillbaka :) förstår att det varit en tuff månad.
Jag har ingen koll alls på hur snabbt man kan bli gravid efter missfall... så ska inte våga mig på någon spekulation. Men då skulle du haft äl i så fall? För ni har inte kört med Letrozol än va?
MiniNin skrev 2020-07-08 21:04:38 följande:
Beklagar det du gått igenom men du är välkommen tillbaka här. Vi fortsätter kämpa här i tråden!
Har man inte tagit prover och kollat att HCG går ner som det ska efter skrapningen? Tänker som de andra också skrivit att det kan vara eftersläpning på HCG. Men har iofs läst många som snabbt blir gravida efter missfall också, liksom som att kroppen kommer igång av sig själv...så vem vet? Men som sagt, hade kanske varit sunt att ta ett prov för att se hur dina HCG nivåer ligger? Är det någon uppföljning efter missfallet där du kan fråga efter det?
Nej jag fick inget återbesök inbokat, jag skrapades och de gjorde ett vul direkt efter innan dom väckte mig och det såg inget alls kvar där och de kom bara en jätte liten blödning den dagen sen har det ju ?varit som vanligt? så väntade en vecka med sex o så igen, men sen har vi ju haft de som vanligt, inget letrozol eller nått sånt.. ja har med läst massa som blivit gravida direkt efter och inte ens hunnit få sin första mens, men känns ju sjuk om de skulle va så samtidigt som ja tycker det e konstigt om dom nu fick bort allt som dom sa att jag plussar 4 veckor efter..