Är MIN man otrogen?
Helt ärligt vet jag kanske inte riktigt hur jag ska ta steget att våga berätta. Jag vet att det inte är jag som gjort något fel, men denna skam jag känner. Just nu känns det som att jag hellre tar med mig den i graven än berättar för någon jag känner..
Vår relation har i mina ögon varit bra. Vi har gjort impulsresa/utflykter och min man har aldrig försökt slingrat sig pga nått annat. Vi har alltid varit nummer ett. Han har typ levt för oss.
Inga självmordstankar, men det är klart att jag tycker allt är jobbigt. Men jag har som sagt två barn, och dom är mitt allt. Skulle aldrig välja att avsluta mitt liv så dom blir utan mig. Däremot önskar jag ibland när tankarna spelar sig ett spratt att jag inte skulle valt min man till man..
Det är inte så att vi inte hade sex, vi hade sex samtidigt som han var otrogen. Men sexet han ville ha, var en avsugning varje gång, som förspel. Jag däremot är inte så mycket för oralsex, men tydligen så va dessa avsugningar allt och därav han var otrogen. Iallafall de han sagt.
Helgen har varit tung då barnen frågat varför pappa jobbar så mycket och inte är hemma. Så imorrn ska han komma hem/över på middag tillsammans med barnens Moster, känns skönt att ha min syster här oxå. Och min stackars syster tror att jag gått in i depression pga att hon ska flytta från byn, därför jag blivit sjukskriven. Hon har lovat mig att ta barnen så ofta hon kan, precis som hon gör nu när vi bor 5min ifrån varandra. Ville ju berätta, men jag skäms!
Men oj herregud vilken knepig sits du sitter i och nu när din syster som jag känner att du borde berätta för, håller på att flytta. Känner att det inte blir riktigt rätt mot henne också när hon tror att det är hon som är orsaken till att du är sjukskriven.
Men om du tänker så här... Skulle du vilja veta om det var hon det här hade hänt för? Skulle du inte vilja finnas där för henne? Tycker du att hon skulle behöva skämmas för att berätta för dig?
Visst så förstår jag dina tankar men jag tror du har en stor hjälp dels att inte hålla det här inom dig och dels att ha någon att få hjälp med fortsättningen.
Men sedan blir jag lite fundersam på din man... "Okej" att han skulle vilja testa bli avsugen som förspel och hoppar över skaklarna en gång (otroligt ändå att vara otrogen mot någon man älskar för att testa det) men att testa det i tre år.... Nä jag får känslan av att något annat ligger bakom hans dubbelliv....
Just nu går alla mina tankar, all min energi och allt mitt adrenalin till dig... Ta emot det och gör det som är bäst för dig!!!