Är MIN man otrogen?
Hej,
Det gick bra igår. Alla va superglada igår och vi hade trevligt, barnen som saknat pappa och Moster, blev nattad av pappa. Godnatt saga och kramar. Dom saknar honom. Det ser jag.
Imorrn har vi samtal igen, får se hur det går. Vi har sagt att han ska komma hem först, på morgonen och vi ska prata. Bolla. Det som är högst upp på tapeten är ju boendet. För det är verkligen alla våra semesterpengar/sparpengar som tickar iväg på skit. Ska han fortsätta bo på hotell tills han får lägenhet, ja då kommer vi inte kunna göra nått i sommar/sen. Men det är vad vi har som mål imorrn att prata hur vi ska lösa. Samt att jag har ju 3000 annat i huvudet som jag vill lätta på. Det är ju jag som håller emot. Men jag måste vara mer öppen för att kunna gå vidare känner jag.
Anledningen, och egentligen ska jag inte ens behöva försvara mig, till att jag vill ha en god relation, vänskap med barnens pappa, är för att jag vill att barnen ska ha oss båda. Oavsett om vi går skilda vägar lr ej. Att vi båda ska kunna ställa upp för varandra och finnas där när det behövs, för barnen!
Sen älskar jag honom fortfarande. Jag är sårad, jag är ledsen, jag är besviken, men jag älskar honom. Sorry. Nää mina känslor dog inte på nolltid pga att han levt dubbelliv. Otänkbart att han gjort det, ja! Men jag känner mig förvirrad och ensam mitt i allt. Lämnar jag honom så är det för att tilliten inte går att reparera. Om vi stannar tillsammans, så är det för att vi båda vill, inte för barnens skull.
Det är otroligt starkt av dig att fortfarande känna den starka kärlek till din sambo som du gör.
Jag har följt din tråd ifrån start. Och jag hoppas över hela mitt hjärta att du hittar tillbaka till din sambo. Det kommer inte att ske i morgon eller om 1 månad. Det får ta den tid som behövs.
Du skriver att du fortfarande vill leva med honom OM det går.
Du och din familj verkar ha ett fruktansvärt starkt band till varandra.
Jag tror ärligt talat att ni kommer att gå starkare ur den här mardrömmen än du någonsin trott.
Du älskar honom alldeles för mycket för att släppa taget.
Jag kommer stötta dig till 110% att ni ska få det liv ni förtjänar och jobbar emot.
All kärlek till dig framförallt och din familj!