Inlägg från: Anonym (Axel) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Axel)

Är MIN man otrogen?

TS man har definitivt ett stort ansvar. Att gifta sig och även skaffa barn med en partner som inte tycker om att ge oralsex, no-no.

Jag antar att de flesta, både män och kvinnor hade dragit öronen åt sig redan när de började data när de märkte det. Gillar man inte oralsex gillar man ofta inte sex, sex är en viktig del av en relation och för mig hade det varit en absolut showstopper att fördjupa en relation men en kvinna som inte gillar att ge mig oralsex. Jag tycker TS ska gå vidare med skilsmässa. Stor risk att de kommer hamna där de är igen annars

• Anonym (Axel)

Inne på samma linje som i inlägget ovan. TS man kommer sannolikt att vara otrogen igen. De flesta män och även kvinnor skulle sakna oralsex om deras partner i ett långvarigt förhållande inte vill ge det. Risken ökar då att partnern söker bra sex (vilket inkluderar oralsex) utanför förhållandet. 

Lika bra att TS gör slag i saken, tar ut skilsmässa, hennes man saknar bevisligen oralex och därmed lär de lätt hamna i samma situation igen. 

Svar på tråden Är MIN man otrogen?