Inlägg från: Anonym (My) |Visa alla inlägg
  • Anonym (My)

Är MIN man otrogen?

Beklagar det helvete du tvingas går igenom. Jag var där för två år sedan och känner så väl igen alla känslor du beskriver. Mitt i all panik hittade jag en sida med ett forum och människor som befinner sej i exakt samma situation eller har varit där. Den sidan blev min livlina under hela processen. Skilsmässa.se heter den. Låter dramatiskt men det kanske kan hjälpa dej att bolla med andra som vet hur det är.

Och du, berätta för din syster. Du kommer gå sönder annars.

• Anonym (My)

Nej du är inte galen ts. Det din man har gjort är för jävligt och skulden till det är enbart hans. Men det finns par som klarat sånt här och kommit ut starkare på andra sidan. Så det kan gå. Skiter det sej får du en tid till i helvetet men då vet du och behöver inte grubbla över det mer.

Men för att det ska kunna funka måste ni så småningom hitta en gemensam linje där din man inte behöver be om ursäkt hela tiden för det han gjort. Ska han ducka resten av livet och stryka dej medhårs kommer det aldrig att funka. Så ta hjälp av en familjerådgivare ( finns på kommunen). Stöt och blöt all skit med hjälp av den här personen och se om det går att komma vidare.

Svar på tråden Är MIN man otrogen?