Inlägg från: Anonym (C) |Visa alla inlägg
  • Anonym (C)

Är MIN man otrogen?

Anonym (kapten) skrev 2020-03-12 23:47:00 följande:
    Förlåt men vad vet du om det? Klart man kan vara lycklig i sitt förhållande och ha sex med nån annan. Det låter ju inte som att de velat leva ihop, bara ha en sidogrej. 
    Då får man väl komma överens med sin partner om att ha sex med andra. Går man bakom ryggen istället för att vara ärlig är man en ynkrygg.
  • Anonym (C)
    Anonym (kapten) skrev 2020-04-14 06:45:38 följande:

Har han inte fått en avsugning under hela er tid tillsammans?? Då kanske det inte är jättekonstigt att man börjar leta lite eller?

Menar inte att vara okänslig eller så, men att inte få oralsex skulle vara en dealbreaker för mig. 

Men om det nu var så viktigt för honom och han visste om hennes inställning från början borde han kanske inte stannat kvar så länge i förhållandet och dessutom skaffat barn med henne.
  • Anonym (C)
    Anonym (kapten) skrev 2020-04-15 02:30:22 följande:
    molly50 skrev 2020-04-14 12:44:15 följande:
    Men det är väl något han borde ha märkt redan från början och antingen pratat med TS om det eller gjort slut.

Ja absolut, OM han visste det från början. Men har det ändrats på vägen är det en annan sak. 
    Fast om han aldrig fått oralsex under deras tid tillsammans så visste han ju om det redan tidigt i förhållandet.
Svar på tråden Är MIN man otrogen?