Är MIN man otrogen?
Nej, ingen hjälp med sömnen. Han tyckte som sagt att jag skulle rycka upp mig och gå o jobba imorrn. Men det kan jag inte. Bryter ihop titt som tätt, ibland är det över så fort två tårar fått falla, o ibland så gråter jag så hag knappt får luft i 20minuter.
Känner mig trött, ingen focus, lätt irriterad, illamående, svårt o äta, ingen matlust, får knappt i mig mat, gått ner 4kg sen förra veckan.
Ska ringa tillbaka och se om jag kan få en tid till nån annan läkare. Behöver ha intyg om jag ska vara hemma, är jobbet som betalar första 2 veckorna.
Jag har följt med tråden sedan du startade den och blir verkligen berörd av vad som hänt dig. Det kan vara lätt att sitta på den här sidan av tangenterna och säga att hur man skulle gjort så det behåller jag för mig själv. Men en sak ska du veta, vi är många som stöttar dig och mer än gärna skulle vilja hjälpa dig på olika sätt. Jag tycker det är så jäkla strongt gjort av dig att skriva här för att dela med dig av dina känslor, hur du har det och bolla tankar. Hoppas vi kan hjälpa dig på något sätt och stötta dig i dina beslut eller om inte annat peppa dig och ge dig mod och styrka. Och du, lyssna på de som ger dig energi, kärlek och vill dig väl... De andra klarar man sig så bra utan.
Styrke och peppkramar från mig och oss som 24/7 tror på DIG och dina beslut, vi är med dig...!!!
//Tidigare bedragen man