Är MIN man otrogen?
Hej Ts!
Lider verkligen med dig, förstår precis känslan, chocken och kaoset som blir inombords. Ångesten över allt som förmodligen kommer behövas framöver. Har egna liknande erfarenheter om än inte lika grovt bedragen..
Det är sjukt svårt att hålla fasaden i det läget och bida sin tid. Om man klarar det är man på ett sätt stark som person. Om du kan så håller jag med om det många skrivit att försöka samla på dig mer bevis. Om han ljugit och bidragit under flera år, så är han säkerligen en duktig manipulatör som lätt kan prata bort allt, om du inte har mer på fötterna. Att kolla lönespec och kolla om det stämmer med datumen han jobbat över är ett bra tips, nånting att börja med iaf. Har han det hyfsat stressigt i sitt jobb inom vården så kanske de inte knullat på jobbet iaf...
När du har sådana starka misstankar, så mkt som inte stämmer och fått den info du fått, då är det fritt fram att kolla tex mobilen, tycker iaf jag!! Att han tidigare skrivit på snapchat med kollegan... Känns lite misstänksamt. Är väl en klassiker bland otrogna. Skitbra när inget sparas, svårt att hitta bevis..
Drar han sig undan med mob ofta? Är han mentalt närvarande i ert liv?