• Eeii

Syskonförsök feb/mars 2020

Hej!

Så glad när jag hittade denna tråd. Håller på att bli galen. Är på ruvardag 7. Förra tisdagen satte vi in ett femdagars från frysen. Har testdag på lördag och går som på nålar. Analyserar alla ?symptom? jag känner. Bröt ihop tidigare idag för att jag såg en liten rosa prick i trosskyddet (min mens börjar alltid så) men vid nästa toalettbesök var den borta. Pendlar mellan att tro att jag är gravid till att som nu tro att det är kört. Har kraftig molande värk i magen och svanken precis som innan mens. Känner mig sååå ledsen. Har tre IVF-försök, två frysåterföringar, två missfall och en bortopererad äggledare i bagaget och denna cirkus har hållit på i snart 3,5 år. Är sååå less på den och livrädd att jag inte ska få min bebis. Snälla, håll tummarna för att mensen håller sig borta och att jag får plus när jag tar gravtestet. ??

• Eeii

Tack snälla! Åh jag hoppas så att du har rätt. Vi satte in i ostimulerad cykel men känner mig ändå nojig. Livrädd när jag går på toaletten samtidigt som jag vill gå hela tiden för att kolla så att inget rosa/rött/brunt kommit i trosskyddet. Har kämpat så länge och blivit besviken så många gånger så vågar knappt tro att det ska bli positivt utfall denna gång med tanke på min historia. Den är liksom det enda jag kan relatera till. Försöker ta en timme i taget nu. Håll tummarna för mig snälla. Hur går det för dig Sodergok? Kram

• Eeii
    Sodergok skrev 2020-04-08 19:21:58 följande:

Förstår dig precis! Det är såå tufft när man inte har koll på läget och framtiden och att pendla så mellan hopp och förtvivlan... fy fasen alltså!

Jag hade en kort cykel denna gång så jag ska redannu på fredag börja med äl tester för att hitta ägglossningen, och sen bär det av till kliniken igen! Vi har två blastocyster i frysen just nu och vi hoppas så klart att denna gång blir jackpot ;)

Ja, det är här verkligen värsta perioden. Jag analyserar varje känsla/symptom i min kropp in i det minsta. Det är verkligen en bergochdalbana. Ena stunden har man hopp för att i nästa brista ut i storgrät för man tror det är kört. Ingen som varit med om detta kan förstå...

Håller tummarna att äggen i frysen är guldägg.
Svar på tråden Syskonförsök feb/mars 2020